Beantwoord

Verhuizing naar Nederland, internet en televisie aanvragen

  • 9 June 2020
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik woon nu nog in Duitsland en ga op 3 juli verhuizen naar Nederland en wil nu een abonnement afsluiten voor internet en televisie. Omdat ik nu nog een Duits mobiel telefoonnummer heb lukt het niet om dit via internet af te sluiten. 
Op 29 juni krijg ik de sluiter van mijn nieuwe huis en wil wel graag zo snel mogelijk internet en tv hebben.

Hoe krijg ik contact met KPN om dit te regelen?

icon

Beste antwoord door Jatoho 13 June 2020, 11:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Jatoho ,

Het beste is dan om dit te regelen via de chat. 

Je kunt vanuit het buitenland  met KPN  chatten via www.kpn.com/service. De meeste afdelingen zijn daar ook gewoon bereikbaar. 

Reputatie 7
Badge +28

@Jatoho 

Heb je al contact gehad met KPN via de chat?

Ik heb uiteindelijk een telefoonnr gevonden waar ik vanuit Duitsland heen kon bellen en heb mijn abonnement af kunnen sluiten. Het is wel raar dat je verplicht een Nederlands 06 nummer moet opgeven ook als je dat niet hebt. Dan moet je dus verplicht een nummer van een familielid of vriend opgeven. Achteraf had ik het dus gewoon online kunnen doen met een 06 nummer van een ander. 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Jatoho, welkom op het Forum!

Fijn om te lezen dat het alsnog gelukt is :wink:  Hopelijk heb je zo snel mogelijk internet en televisie via KPN, en hoef je niet al te veel dagen zonder te zitten.

Heb je nog (andere) vragen? Dan hoor ik het graag!

Reageer