Beantwoord

Verhuizing van huidig pakket

  • 30 May 2020
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Mijn huidige contract kan ik niet meenemen naar nw.adres ...is van voor 2014. Nu moet ik dus nw contact afsluiten. Maar is het nu ook mogelijk om mijn huidige contract gewoon te beĆ«indigen.?zodat ik ook naar andere Proovider ( Ziggo) kan.? Of als ik abonnement bij kpn neemt is dat dan gelijk weer voor minimaal 1 jaarā€¦!! Zou ik raar vinden omdat kpn dir contract niet wil verhuizen.? Graag verneem ik reactie.Ā 
bedankt kees.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 6 June 2020, 16:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

HoiĀ @jaikke49Ā ,

Op jouw oude abonnement zit een opzegtermijn van 1 Ā maand, dus dat lijkt mij niet zoā€™n probleem.

Je kunt na het opzeggen op jouw nieuwe adresĀ vrij kiezen voor elke provider.

Wat betreft de contractsperiode op jouw nieuwe aansluiting. Je kunt bij KPN tegenwoordig kiezen voor 1 jaarĀ ofĀ maandelijks opzegbaar.Ā 
Ā 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tvā€™s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tvā€™s en kies zelf of je deze tvā€™s wil upgraden naarĀ 4KĀ of niet. Daarnaast bepaal je zelf of jeĀ Netflix,Ā SpotifyĀ (Family),Ā FOX Sports, Films en Series,Ā VideolandĀ of een van de andere tv pakketten ofĀ OTTĀ (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
Ā 

(klik op afbeelding om te vergroten)
Reputatie 7
Badge +24

Hi @jaikke49, welkom op het forum.Ā 

Noordzee legt dit al goed uit.Ā 

Je kunt op je nieuwe adres zelf de keuze maken voor een provider, ook KPN. Bij ons kun je ook een maandelijks opzegbaar abonnement nemen, dat is echter duurder. Voordeel als je een jaarabonnement neemt is dat je een welkomstkorting krijgt.Ā 

Laat het ons weten mocht je verder nog vragen hebben.Ā