Beantwoord

Verkeerde aanhef

  • 23 February 2021
  • 8 reacties
  • 120 keer bekeken

Dit probleem doet zich ook nog voor in 2021….

In mijn account staat toch ook echt mevrouw. Maar jullie blijven maar mails sturen met als aanhef “Geachte heer.” 

Wat echt heel vreemd is, want toen ik met jullie medewerkster sprak om mijn nieuwe abonnement door te nemen, werd ik toch met mevrouw aangesproken. Sindsdien ontvang ik alleen maar mails met een foute aanhef. Heel vervelend!

Het is nog niet zo eenvoudig om dit bij jullie aangepast te krijgen. Heb reeds een mail gestuurd naar feedback@kpn.com maar geen idee of dit dan ook verwerkt word?

Met vriendelijke Groet

Moniek

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 24 February 2021, 14:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Moniek77, een geslachtsverandering min of meer opgedrongen krijgen vanuit KPN kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Ik wil dit graag voor je rechtzetten. Zou je jouw profiel willen invullen en mij een seintje willen geven? 

Goedemiddag Jeroen, zojuist mijn profiel (beperkt) aangevuld.

Reputatie 7
Badge +19

Met deze beperkte info kan ik helaas niet zoveel :(. Ik heb minstens postcode+huisnummer nodig. Die gegevens zijn enkel te zien door jou en de KPN moderators. 

Tja, dat klinkt logisch... Profiel verder aangevuld met relevante gegevens. 

Reputatie 7
Badge +19

Dank voor het invullen van de gegevens. De aanhef is nu voor je hersteld naar mevrouw. 

Ik heb hier ook last van. Hoewel in jullie administratie staat vermeld dat ik “mevrouw” ben (en dat klopt), blijf ik mails krijgen met “geachte heer” als aanhef. Al jaren. En steeds als ik hierover contact met jullie heb, geven jullie aan dat jullie dit hebben gewijzigd en dat er nu “mevrouw” zou moeten staan. Vanmorgen weer een mail gekregen met “geachte heer”…

Ik ben nu al meer dan 30 jaar abonnee en al bijna net zolang bezig om de juiste aanhef te krijgen. Soms gaat het goed ,maar nu staat er toch echt weer Meneer. 

Met geïrriteerde groet,

Mevrouw Brian

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Mevrouw Brian, in de administratie heb ik nu voor het abonnement dat wordt afgenomen, de aanhef weer op mevrouw gezet.