Beantwoord

Verkeerde afspraken bij overstap van Ziggo naar KPN

  • 16 August 2019
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

Van de week gebruik gemaakt van de overstapservice van Ziggo. Dit omdat ik nu 77 pm betaal voor KPN televisie & internet maar veelal problemen heb met de draadloze verbinding die wegvalt en lage internetsnelheid. Nu kreeg ik dus gisteren een telefoonoproep van KPN klantenservice met allereerst een trainee aan de lijn die uitviel omdat ze niet meer wist wat ze moest doen. Nou prima geen probleem, kreeg vervolgens haar supervisor aan de lijn die het gesprek overnam en meeluisterde. Supervisor gaf me een aanbieding mits ik zou verlengen: 9 maanden korting waarmee ik op 31,.. euro per maand uitkwam, waarna ik 61,.. zou betalen. Voor hetgeen wat ik nu heb: 2 ontvangers (TV), internet (100Mbit) en ziggo sport totaal pakket. Overigens zou de internetverbinding dus omhoog geschroefd gaan worden gezien ik momenteel te maken had met nog niet eens de helft van het beloofde Mbit. Nou prima, ik geef aan er nog eens over te willen nadenken gezien het wel aantrekkelijk klonk om te blijven bij KPN. "Dat is goed" zegt mevrouw de supervisor, "dan bel ik u morgen toch even terug". Prima zei ik. Niet wetende dat ik vandaag dus door iemand anders gebeld zou worden, iemand die het gesprek al erg onprofessioneel begint met overenthousiast te reageren. Wiens vervolgens direct vraagt om hetgeen af te gaan sluiten wat ik gisteren besproken heb. Ik gaf aan dat ik eerst even de feiten op een rij wilde hebben voordat ik akkoord zou gaan. Meneer die ik aan de lijn had noemt echter vervolgens heeele andere dingen als wat gisteren besproken. Nu was het ineens zo dat ik maar 4 maanden korting zou krijgen, hiervoor 40 euro in de maand moest betalen en daarna 60 nog iets. Ook dat Ziggo Sport hier niet bij inbegrepen zit en dat ik deze er dus nog eens apart bij moest gaan betalen, wat dus uit zou komen op 55 euro de eerste 4 maanden en daarna 75 nog iets?? Wat dus op hetzelfde neerkomt als wat ik nu eigenlijk betaal maargoed. Ik geef te kennen dat ik het jammer vind dat ik niet dezelfde mevrouw spreek als gisteren en dat dit niet de afspraken zijn die ik heb kunnen maken met haar. Meneer antwoord "ja dat is dan jammer maar ik ga haar hier zeker op aanspreken. En oja, ik stuur u een doos op om uw materiaal op te sturen. Jammer dat u overstapt!" Nee jammer KPN! Dat jullie klanten om de tuin leiden met jullie verkooppraat en vervolgens mij terug te laten bellen door iemand wie naar mijn mening door het UWV is afgeleverd aan jullie! Heel jammer, maare Ajuu en op naar Ziggo:')
icon

Beste antwoord door Marina_ 18 August 2019, 16:52

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +19
Veel plezier bij Ziggo!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @AxelK, Welkom op het forum. Begrijpelijk dat je jouw verhaal kwijt wilt. Het is niet heel erg soepel verlopen, waardoor ik kan begrijpen dat je blijft bij het besluit om over te stappen naar Ziggo. Mocht je toch nog willen dat er gekeken wordt naar de aanbieding die je in eerste instantie hebt gehad, hoor ik het graag. Zou je dan ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik het uitzoeken. Zo niet, wens ik je nog een fijn weekend.
Reputatie 7
Badge +19
@AxelK Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer