Beantwoord

Verkeerde informatie bij de klantenservice KPN/Telfort

  • 7 February 2020
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Vandaag wilde ik mijn Telfort internet en tv gaan verlengen, maar zag dat het niet meer kon. Aangezien het mobiele gedeelte al overgezet is naar KPN dacht ik dat dit bij Telfort thuis ook zo zou zijn.

Ik ben al vanaf het begin van Telfort abonnee en heb daarom jaren geleden als cadeau levenslang gratis opnemen gekregen, uiteraard wil ik dit dan ook graag behouden.

Dus ik na veel moeite een telefoonnummer gevonden om KPN te bellen. Nou het thuis gedeelte was nog niet overgezet dat zou pas aan het einde van het jaar zo zijn.

Volgens de jongeman aan de telefoon, die een hoop na moest vragen en aangaf nog aan het leren te zijn kon ik nu een abonnement afsluiten en zou ik 5 euro korting krijgen op mijn alles, 5 euro extra korting op 1 mobiel nummer en 5 euro korting op bv Spotify  en de eerste 6 maanden zou het totaal 40,25 euro zijn, dan 61,50 euro.

Maar dat ik levenslang korting blijf houden kon op deze manier niet dan moest ik eerst afwachten tot Telfort over zou gaan.

 

Ik heb Telfort gebeld en die konden toch nog een verlenging met aanbieding doen, maar geen Spotify family. De man zei ook dat ik niet de juiste info over het opnemen had gehad. Dat het gratis is bij 2 tv in huis en dat heb ik niet nodig. Ook zei hij dat ze in juni al overgaan in KPN.

Toen weer met KPN gebeld en de jongeman aan de telefoon zei, nee hoor klopt niet, je moet gewoon opnemen betalen. Of je krijgt het gratis bij 2 keer tv.

Ik vertelde dat zijn collega een verhaaltje met wat we besproken hadden had achtergelaten.

Daarin stond dat we het afgesproken hadden en dat ik graag gratis opnemen wilde en niet op de hoogte was van de mogelijkheden?

Dus eigenlijk niets inhoudelijks. De laatste jongeman wilde niet echt luisteren of iets doen, hij zei het is zo en ik heb gelijk.

Nou daar zit je dan, ik was bijna overtuigd alvast over te stappen, omdat op jaarbasis KPN goedkoper zou zijn.

Maar nu dus niet door verkeerde voorlichting, plus ik zag dat je 25 euro eenmalig moet betalen.

Ik wacht maar tot we over gaan vanzelf en of ga een rondkijken bij andere providers.

 

Ik hoop dat KPN de klantenservice wat beter inlicht en ze wat netter naar de mensen laat zijn. En als ze een verhaal achterlaten voor de collega's het ook op inhoud is.

Baal hier echt van.

 

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 11 February 2020, 11:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @DaanieG, welkom op het KPN forum. Telfort mobiel is 26 januari overgezet naar KPN, met de Telfort Thuis pakketten is dit nog niet gebeurd. Er is nog geen datum bekend wanneer dit zal gebeuren, daarover zal iedereen met een Thuispakket nog geïnformeerd worden als er meer bekend is. Ondanks dat je juni hebt gehoord, is daar nog niets over bevestigd. Bij die overgang zal je alles wat in jouw Telfort Thuispakket behouden, met de voorwaarden. Totdat het zo ver is kan Telfort alle vragen over het Thuispakket beantwoorden, het is voor ons nog niet te zien. 

De manier waarop het laatste gesprek is gegaan klinkt niet goed inderdaad. Ik wil kijken wat ik over dit gesprek terug kan zien zodat ik de collega ook kan laten weten hoe het voor jou was. Op jouw forumprofiel zie ik nog geen gegevens staan, zou je daar je postcode en huisnummer kunnen invullen? Dan kan ik kijken wat ik kan vinden. Ik hoor het graag van je als je dit gedaan hebt.

Reputatie 7

Hoi @DaanieG, ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er vanuit dat het met bovenstaande duidelijk is. Als we toch nog iets voor je kunnen doen hoor ik het graag van je.