Beantwoord

verkeerde rekening op factuur

  • 22 October 2020
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Hoi, 

 

op mijn factuur staat het verkeerde rekeningnummer. hij wordt wel automatisch afgeboekt van het correcte rekeningnummer, maar het lijkt me handig als dijt wordt gewijzigd?

 

ik kan de chat even niet vinden met de klantenservice. Kennelijk kijk ik erover heen? het kan natuurlijk niet zo zijn dat die lastig te vinden is :-)

 

groetjes AB1976

icon

Beste antwoord door Jose_ 28 October 2020, 17:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @AB1976, welkom op het Forum!

Wat vreemd dat het wel van het juiste rekeningnummer wordt afgeschreven, maar niet juist staat op de factuur. Voor de zekerheid; je kijkt wel bij ‘uw rekeningnummer’ en niet bij ‘rekeningnummer KPN’ op de factuur? :sweat_smile:

Ik kan helaas geen klantgegevens wijzigen, daar is een extra verificatiecheck voor nodig die alleen via een chat of telefonisch gedaan kan worden. Je kunt ons elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur gratis bereiken via 0800 0402. Via onze servicepagina kun je een chat starten door te klikken op één van de blokken, bijvoorbeeld op ‘Mobiel’ of ‘Internet/Wifi’ en dan te kiezen voor ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’. Als je daar op hebt geklikt en een stukje naar beneden scrolt kun je een chat starten.
 

Hoi José,

ha ja, dat was ook een goeie geweest dat ik bij t kpn nummer had gekeken.

 

nee, het is echt een rekening nummer van mij, maar dan de gezamenlijke ipv de zakelijke rekening. Daar ging t eerst vanaf, maar dat is dus al een tijd gewijzigd. Maar kennelijk niet helemaal.

 

ik ga jullie bellen, komt vast goed.

 

groeten Anita

Reageer