Verlengaanbod niet goed verwerkt

  • 9 January 2021
  • 5 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik heb nagenoeg dezelfde ervaring.

In december 2020 heb ik mijn abonnement opgezegd, waarna ik op 31-12-2020 door KPN ben benaderd met een aanbieding. Ik heb toen onder andere uit onderhandeld dat ik mijn huidige 3 tv-ontvangers kon behouden en voor 2 ontvangers moest betalen. In het abonnement dat ik kreeg staat “extra-ontvanger € 5,- en interactieve tv en een tv-ontvanger € 10,-". Ik ben er toen vanuit gegaan dat dit € 15 was voor 3 ontvangers. Nu krijg ik vandaag een retourdoos thuis om 1 tv-ontvanger te retourneren. Dat is niet wat ik met KPN heb onderhandeld. De bedenktijd van 14 dagen is nog niet verstreken dus ik kan er nog vanaf, maar wat mij betreft komt het niet zover. Kan iemand van KPN hier iets aan doen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Zeg dan gelijk maar weer op. Want 3 ontvangers hebben en maar voor 2 betalen, dat kan technisch niet eens denk ik. 

Is er een moderator die dit voor mij kan nazien?

Badge +19

Ja hoor die komt over een dag of 5 vanzelf langs.

Via 0800-0402 prima opgelost.

Reputatie 7

Hoi @Fried Maas, welkom bij ons op het forum. Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost via de telefonische collega's! Hoe hebben zij het precies opgelost? Mogelijk kunnen anderen daar ook al mee op weg geholpen worden :slight_smile: