Beantwoord

Verlengen abonnement alles in 1

  • 5 February 2020
  • 5 reacties
  • 1014 keer bekeken

Vanaf vandaag kan ik mijn “alles in 1” abonnement verlengen, dus zoals ieder jaar gebeld met de klantenservice voor een leuk verlengaanbod. Nou er is helemaal niets meer mogelijk, zelfs overstappen op het hussel pakket biedt geen leuk aanbod, ook de lopende actie voor het hussel pakket niet, gewoon helemaal niets! Dat is niet echt sympathiek voor vaste klanten vind ik persoonlijk….Nou, dan toch maar eens om mij heen kijken……

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bart_ 7 February 2020, 13:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @JanTerlouw 
Klanten zoals jij zorgen ervoor dat de prijzen drastisch verhoogd moeten worden.
Als iedereen elk jaar korting krijgt dan moeten de prijzen wel omhoog.
Gelukkig zijn ze daarmee gestopt.
Wil je elk jaar korting hebben?
Dan zul je elk jaar moeten overstappen naar een andere provider.

 

Ja huistijger, dus jij koopt alleen spullen en diensten zonder korting dan kennelijk, men ziet jou niet in de sale perioden… ;-) je hebt principes of niet he…..

Badge +19

U kunt helemaal niet verlengen want een abonnement verloopt niet.  Het wordt alleen maandelijks opzegbaar. U kunt wel gebruik maken van de aktie als u opnieuw klant wordt. Het nadeel is dan dat je 6 maanden geen klant moet zijn. Dat is overal zo. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @JanTerlouw Voor nieuwe klanten hebben we vaak een mooie welkomstaanbieding, maar het is inderdaad zo dat we niet elk jaar een nieuwe kortingsactie kunnen bieden. Natuurlijk gun ik iedereen zijn voordeeltje, maar een dergelijke opzet simpelweg niet haalbaar. Vanzelfsprekend hebben we mooie pakketten tegen een eerlijke prijs en we kunnen altijd kijken of hetgeen je afneemt nog past bij je huidige gebruik. Maar elk jaar een nieuwe korting zit er niet in. 

Ik heb jaren bij Ziggo gezeten, elk jaar kreeg ik trouw een nieuw aanbod. Toen diverse providers gehad en nu kpn. Volgende maand loopt mijn abo af, en je krijgt geen nieuw aanbod? Tuurlijk ga ik dan weg. Heb al andere provider gevonden die op kpn netwerk aanbied. Eerste half jaar 18 euro ipv 58 bij kpn dus 300 goedkoper half jaar en dan laatste half jaar 46......en ik krijg daar alles precies hetzelfde