Beantwoord

Verloren pakket?

  • 5 January 2021
  • 10 reacties
  • 156 keer bekeken

Het wifi bij mij in huis is bizar slecht. Na het doen van de snelheidstest bleek de snelheid 1mb per seconde te zijn. De site liep vast tijdens het aanvragen van de gratis wifi versterkers. 1 week en 2 telefoontjes later werd mij verteld dat KPN een nieuw modum+versterker zou opsturen en dat ik die de volgende dag op kon halen. Ik heb hiervan een bevestiging via de SMS gehad.

Tot op de dag van vandaag niks ontvangen. Tussentijds nog 6 keer gebeld, waarvan de laatste 2 keer vanochtend. Hier werd ik beide keren in de wacht gezet en na 10/15 minuten werd de verbinding verbroken. Erg fijn. Ik ben gestopt met bellen aangezien ik daar niks mee opschiet. Ik hoop op deze manier een antwoord te krijgen waar mijn pakket zich bevindt en of ik die überhaupt nog kan verwachten. 

Ook ben ik wel benieuwd naar de reden dat de verbinding constant wordt verbroken, aangezien dit hoog in de irritatie werkt bij mij.

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 17 January 2021, 19:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Ik vraag me echt af hoe je wifi zo slecht kan zijn met alleen een modem. Welk modem heb je dan?

De locatie is niet ideaal: de meterkast is buiten het huis (wel aan het huis vast) waardoor het signaal (denk ik) slecht is. Het punt is dat beneden de wifi opzich OK is, maar boven (waar ik aan school zit deze tijd) het belabberd is. Werk nu met een ethernet kabel, maar de gratis versterker+nieuwe modem zouden dit denk ik moeten kunnen oplossen. Wifi op telefoon vanuit waar ik werk verstuurd geen eens appjes!

Modum is de experia v8 

Badge +19

Dat is inderdaad niet ideaal. Heb je glasvezel of koper?

Dat is inderdaad niet ideaal. Heb je glasvezel of koper?

Koper

Badge +19

Maar hoe zie jij het dan voor je als je 2 wifi versterker hebt? Die moeten beide bekabeld worden aan het modem. De wifi van het modem moet uit dus daar heb je niks aan.  Je zal dus een wifi versterker in de gang of woonkamer moeten hebben en één boven.

Maar hoe zie jij het dan voor je als je 2 wifi versterker hebt? Die moeten beide bekabeld worden aan het modem. De wifi van het modem moet uit dus daar heb je niks aan.  Je zal dus een wifi versterker in de gang of woonkamer moeten hebben en één boven.

Hoe en waar ik ze ga neerzetten zie ik wel als ik ze heb. Punt is dat ik ze niet heb. Volgens mij is de installatie van de versterkers niet heel ingewikkeld

Badge +19

Wat ik uit eerdere topics begreep is er geen voorraad op dit moment. Wanneer ze er weer zijn weet ik zal een medewerker je kunnen vertellen. Maar de wachttijd is momenteel 5 dagen.

Reputatie 7
Badge +15

@JeroenKi Welkom op het forum. 

Een modem buiten het huis zal inderdaad over het algemeen geen goede verbinding geven. 

Ik controleer graag voor je wat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

@JeroenKi Welkom op het forum. 

Een modem buiten het huis zal inderdaad over het algemeen geen goede verbinding geven. 

Ik controleer graag voor je wat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

Zojuist gedaan. Heb vorige week alsnog met een collega van je gesproken via de telefoon, zij zou een nieuwe bestelling plaatsen die afgelopen woensdag binnen zou moeten komen. Is (weer) niks van terug te vinden! Hoop dat jij me dan verder kan helpen.

Reputatie 7
Badge +15

@JeroenKi Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb de notities van de eerdere contacten even doorgenomen en ook de resultaten van de Wifi Manager. 

Ik heb in dit geval en een nieuw modem, en 2 Experia wifi's verstuurd. Ik stuur je een privé bericht met meer informatie.Â