Vraag

vernieuwen DHCP lease experiabox V9

  • 3 November 2020
  • 2 reacties
  • 320 keer bekeken

Elke avond rond 20 uur valt Internet weg op de WIFI en de LAN. Ik zie dat de DHCP lease vernieuwen op 86400 seconden staat, ofwel elke 24 uur. Het lijkt daar dus mee te maken te hebben. In de admin app kun je de seconden niet aanpassen, het veld is non-editable. Wat moet ik doen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @audax107 , je zou de modem eens een fabrieksreset kunnen geven.

 

Dank je. Ik heb ook contact gehad met kpn. Ze zeggen dat het niet aan de leasevernieuwing kan liggen. Zij adviseerden ook de reset en de reset van het glasvezelkastje. Dat heb ik gedaan. Nu kijken of het zich weer voordoet