Vraag

Vernieuwen router

  • 5 October 2020
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Beste mevrouw/mijnheer,

Op dit moment heb ik een Arcadyan V8 ExperiaBox. De Wifi is niet optimaal meer. Is het mogelijk deze box te vervangen door een nieuwer type met beter Wifi bereik?

 

Groeten, Rob


3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Rob1961 en welkom hier op het KPN forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden! Jammer om te lezen dat je Wi-Fi niet meer optimaal is maar gelukkig is hier een oplossing voor. Ik kan een Experia Box niet zomaar voor je omruilen maar heb denk ik een veel betere optie voor je en dat is de KPN Wi-Fi Manager. Dit is een tool die bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart brengt en op basis daarvan verbeteringen doorvoert of een gratis oplossing aandraagt in de vorm van KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op je Experia Box en deze apparatuur neemt het Wi-Fi signaal van de Experia Box v8 vervolgens over. Let wel; deze oplossing zal alleen worden aangeboden wanneer je de Wi-Fi Manager 2 x volledig hebt doorlopen en er een snelheid wordt gemeten die onder de 20 Mbit/s ligt. Wil je me eens laten weten wat hier bij jou uit is gekomen?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Rob1961 , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of ik je nog ergens bij kan helpen!

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Rob1961 , omdat ik niks meer van je heb vernomen ga ik dit topic sluiten! Mocht ik je toch nog ergens mee van dient kunnen zijn dan hoor ik het uiteraard graag.

Reageer