Beantwoord

Verplaatsen straatkast Bussum

  • 8 January 2021
  • 6 reacties
  • 93 keer bekeken

Beste KPN,

We willen verbouwen en een van de dingen die we willen doen is een extra raam plaatsen zodat er meer licht in het kantoor komt. Helaas blijkt er voor de muur waar we een raam willen plaatsen nu een kast te staan. Ik had contact met Liander maar helaas komt deze kast niet in hun systeem voor, zij verwezen me door naar jullie (of Ziggo). 

 

Hebben jullie enig idee van wie dit kastje is? Mocht dit van jullie zijn, dan hoor ik graag wat er mogelijk is om dit te verplaatsen. Bijgevoegd de foto van het kastje en een plaatsaanduiding via Google Maps. Waarschijnlijk is deze terug te vinden bij de Schoolstraat te Bussum. 

 

Met vriendelijke groet,


Casimir

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Darkie117 8 January 2021, 12:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +4

U kunt de straatkasten vinden op deze website: Straatkasten - VVDSL.robinflikkema.nl
Ik heb helaas deze kast niet kunnen vinden in de database. 

U kunt de straatkasten vinden op deze website: Straatkasten - VVDSL.robinflikkema.nl
Ik heb helaas deze kast niet kunnen vinden in de database. 

Bedankt voor het meekijken, ik had daar inderdaad ook gezocht. Misschien toch bij Ziggo zijn dan? 

Reputatie 4
Badge +3

is geen kast van kpn,

een kast verplaatsen gaat echt niet makkelijk hoor. 

vergunningen aanvragen

en het kost duizenden euros

Ik ga even verder zoeken, bedankt voor de hulp. 

Hallo @Casimirk ,

Komt de onderkant van dat raam dan nog lager dan die straatkast?

Hallo @JanD,

 

Jazeker, om een omgevingsvergunning te krijgen van de gemeente moet een commissie akkoord gaan met ons voorstel. Zij willen dat de architectuur behouden blijft dus we zullen een soortgelijk raam moeten plaatsen als rechts van de kast op de foto. Deze loopt tot de grond. Halverwege de kast lopen er trouwens al draden de muur in, dus het zal een lastig verhaal worden.