verschillende toestellen krijgen sinds kort melding dat IP adres niet verkregen kan worden! waar ligt dit aan en hoe kan ik dat verhelpen?

  • 18 August 2020
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Ik heb van alles geprobeerd, van het verwijderen van het netwerk op de toestellen, het resetten van de experiabox (V10).

En nu wil ik ook de IP adressen op de Experia box bekijken, maar nu komĀ  ik daar weer niet op!

Als ik dan op internet kijk hoe ik dit allemaal op kan lossen zie ik weer verouderde instructies staan!

Ik heb beslist geen linkse handen als het op techniek aankomt, maar hier kom ik effe niet uit!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

HeyĀ @Haan99Ā ,

Ā 

Wat vervelend dat je apparaten geen ip krijgen soms. Ikzelf weet op dit moment niet hoe of wat je kan doen in verband met dat je al hebt geprobeert om verschillende dingen te resetten. Op dit moment raad ik je dus aan om KPN zelf te contacteren. Dit kan viaĀ Het gratis KPN telefoonnummer 0800 0402. Of start een chat met een medewerker