Beantwoord

Versterker nodig voor Experia Box v9

  • 24 May 2020
  • 7 reacties
  • 89 keer bekeken

De wifi is op veel plaatsen erg slecht, dus ik heb drie wifi versterkers gekocht voor de 1e etage, garage en op zolder. Bij ontvangst bleek dat er ook 1 naast de Experia v9 moet, was me niet verteld. Raar ook dat dat ding zelf niet genoeg wifi signaal geeft, bij controle kwam ik niet boven de 15 mb/s uit terwijl ik er naast stond. Wifi versterker lijkt dit prima te verhelpen. Nu kom ik er dus 1 tekort. Maar op dit forum las ik dat jd bij zo'n lage snelheid bij je abonnement een gratis versterker hoort te krijgen. Hoe regel ik dat? De wifi manager geeft nu geen probleem meer aan, wat logisch is want er staat nu een versterker. Die wil ik ook liever niet weer afkoppelen. Maar ik vind dat ik ook niet nóg 50 euro neer moet leggen voor een 4e versterker.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 1 June 2020, 12:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Marcel EM!

De V9 geeft zelf wel een wifi signaal, maar werkt niet met de nieuwe MESH technologie waar de versterkers wél mee werken. Die MESH technologie zorgt er voor dat alle versterkers samen één netwerk vormen waar je naadloos overgaat van het ene naar het andere wifi punt. De V9 kan daar niet aan meedoen en zodoende wordt de wifi functie overgenomen door 1 van de versterkers. 

Als je daar niet op gerekend hebt bij het bestellen, snap ik dat dit even een tegenvaller is! Welke versterkers heb je aangeschaft? Zijn dat de zwarte of de witte? En hoe heb je ze precies aangesloten?

Hoi Maja, ik heb 3 zwarte voor 150 euro aangeschaft omdat ik de voorkeur geeft aan bedraad aansluiten. Dus vanuit de experia v9 zijn ze alledrie aangesloten, maar doordat er 1 vlak naast moet staan heb ik er nu eentje tekort. Terwijl het signaal van de Experia v9 sowieso al erg slecht was. Ik hoor van veel mensen daar je er dan één of meer opgestuurd hoort te krijgen in bruikleen. Die drie heb ik al gekocht, dat laat ik dan wel zo, maar hoe krijg ik die 4e in bruikleen?

Reputatie 7
Badge +20

Gezien de situatie, zal ik er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat je een 4e versterker van ons krijgt! 

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? 

Hoi Maja,

 

Dat zou mooi zijn. Ik heb mijn gegevens in mijn profiel ingevuld. Ik zie de versterker graag tegemoet!

 

Groeten, Marcel

Reputatie 7
Badge +20

Is onderweg!

Je kunt hem ophalen vanaf 3 juni na 14:30 uur, bij de Albert Heijn aan de Doorsteek 9  in Klundert. Je krijgt een sms van de vervoerder als het pakketje voor je klaar ligt🙂 

Top! Dank je wel voor de snelle actie!

Vriendelijke groeten, 

Marcel

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan Marcel! :smiley: