Vraag

versterker van v9 gebruiken voor v12

  • 18 November 2020
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Hallo, ik heb een nieuwe modem gekregen. De oude v9 werd ondersteund door 2 versterkers 1benden bij de modem en de andere boven op de slaapkamer. Werkte prima totdat de modem ermee ophield. Nu een nieuwe ontvangen, de v12. Deze heeft ook zijn min puntjes qua sterkte in het totale huis, ik wil hierbij opnieuw de oude versterkers aansluiten. Bij een wifi analyzer app zie ik dat hij de oude modem nog pakt. Dus deze ondersteund niet de nieuwe v12. Tips zijn welkom, ik weet het even niet. Mvg Henk


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De oude modem deed het toch niet meer en heeft u ingeleverd bij KPN? U heeft de versterkers nu toch verbonden met de KPN Box? 

Jawel ingeleverd en al. Maar de oude versterkers zijn zichtbaar op een wifianalyzer app als zijnde de oude modem ondersteuner en de nieuwe modem heeft nog zijn dal momenten

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @HenkKos! Gebruik je om dit te doen de KPN Thuis app? Zo ja, zou je in het overzicht onderin kunnen kiezen voor internet en in dit scherm “Vergeet dit netwerk” kunnen kiezen? Daarnaast lijkt het me handig om de wifi versterkers te resetten en deze opnieuw via de initiële procedure aan te sluiten. Als dit niet het probleem oplost zou ik je willen vragen je gegevens in te vullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd. Dan kijk ik met je mee.