Beantwoord

versturen factuur

  • 17 March 2021
  • 4 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik krijg per maart 2021 geen factuur meer via de email maar ik  moet nu inloggen op mijnkpn.

De wijziging in het versturen van de factuur is ongewenst. Ik moet alle facturen inboeken in mijn administratie en als ik daarbij voor iedere leverancier naar hun eigen portaal moet gaan heb ik er  extra werk bij.

Voortaan wens ik weer mijn facturen via het opgegeven email adres te ontvangen.

 

 

icon

Beste antwoord door PeterG 17 March 2021, 13:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Staat er nu een melding in je e-mail met “ga naar MijnKPN om uw factuur te bekijken” ?

Ik moet alle facturen inboeken in mijn administratie

Ik neem aan dat je 'm dan download en in een map op je computer zet. (?)

extra werk

De facturen staat 6 maanden volledig in je MijnKPN, daarna nog 6 maanden zonder specificatie.
Je zou ze dan bv eenmaal per 3 maanden even (dan van de laatste 3 maanden) kunnen inboeken, toch?

Staat er nu een melding in je e-mail met “ga naar MijnKPN om uw factuur te bekijken” ?

 

Ik neem aan dat je 'm dan download en in een map op je computer zet. (?)

Downloaden en daarna inlezen in administratie. Maar waarom moet ik eerst bij een leverancier ergens inloggen terwijl mijn data gewooon in mijn mail staat. (met point to point encryptie, dus zonder dat iemand anders er bij kan!! Privacy speelt dus geen rol!!)

extra werk

De facturen staat 6 maanden volledig in je MijnKPN, daarna nog 6 maanden zonder specificatie.
Je zou ze dan bv eenmaal per 3 maanden even (dan van de laatste 3 maanden) kunnen inboeken, toch? 

Nee, deze werkwijze past niet bij mijn bedrijfsproces. Mijn administratie loopt dan continu achter. 

 

 

 

Voortaan wens ik weer mijn facturen via het opgegeven email adres te ontvangen.

KPN gaat alle klanten naar dat nieuwe systeem over zetten. Terug zal niet meer gebeuren. Dit proces is 2 jaar geleden in gang gezet. Het gaat in groepen om een stormloop op de helpdesk-ingangen te voorkomen.

N.B.

Mijn administratiesysteem gaat hierdoor ook naar de klote:angry: . Zit het dus niet te verheerlijken ofzo. Maar pas me wel weer aan. 

Hallo @PeterG , laat KPN dan in ieder geval de facturen weer een nummer meegeven i.p.v. [download].

Toen je de facturen nog als bijlage van de mail kon downloaden hadden de facturen nog een nummer. Nu moet je de facturen, bij digitale opslag, omnummeren van [download] naar [nummer], want als je dat niet doet krijgen je facturen de volgende ‘nummers’: download, download1, download2 enz.

CC: @lekker veilig surfen