Vraag

vervangen experiabox 8

  • 2 April 2021
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Ik heb begrepen dat er inmiddels een Box v10 door KPN wordt geleverd. Aangezien onze WiFi niet overal in huis even goed doet ondanks een extra versterker zouden wij als trouwe klant toch een keer voor vervanging in aanmerking moeten komen. Niet alleen nieuwe klanten.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @MBruchner, welkom. 

Ik begrijp dat je graag een nieuw modem wilt, maar een nieuw modem is niet altijd de oplossing voor wifi problemen. KPN ruilt niet alle modems gelijk om wanneer er een nieuwe model is om een aantal redenen. Ten eerste het milieu, als iets goed werkt dan is het natuurlijk zonde om daarvoor iets nieuws te produceren en te verzenden. Ten tweede blijven wij ook de software van onze oudere modems updaten en ondersteunen. Als laatste is dat natuurlijk een behoorlijke kostenpost, dan worden de abonnementen behoorlijk onbetaalbaar van :wink:.  Ik denk graag met je mee om er voor te zorgen dat jouw wifi weer optimaal werkt. Wat voor wifi versterker(s) heb je momenteel in huis? 

PS Mocht nu blijken dat jouw modem echt verouderd is en niet meer optimaal werkt, is omruilen geen enkel probleem natuurlijk!Â