Beantwoord

Vervangend modem

  • 21 December 2020
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

Ik ben nog in bezit van een Experia V8 modem. Internet valt meer dan regelmatig weg.

Dus ben op zoek naar nieuw modem, ik heb echter geen idee hoe ik KPN kan bereiken, Beland steeds in Q&A loops.

Kan iemand mij in contact brengen met KPN, want een telefoonnummer of helpdesk zijn ook niet meer te vinden.

Blijkbaar wordt contact niet op prijs gesteld.

Ik heb het sterke vermoeden dat mijn modem aan het eind van zijn latijn is. Resetten helpt niet. Wanneer ik bijv PC start, moet ik steeds handmatig verbinding zoeken. Beide PC's ie ik gebruik zijn van recente datum.

 

Tevens begint het boxje waarmee ik TV en radiozenders zoek mankementen te vertonen, dus daar wil ik eigenlijk ook een nieuwe voor. Dit boxje is nog ouder dan het modem.

Wie helpt mij???????

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 29 December 2020, 10:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Martin101, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Het is niet de bedoeling om je te ontmoedigen om contact met ons op te nemen. We willen je graag helpen als je problemen ervaart of vragen hebt, we zien je graag als tevreden klant. Mocht je graag telefonisch contact willen opnemen, dan kan dat via 0800-0402 (gratis).

We kunnen het ook via deze weg bespreken, zou je in dat geval jouw  profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag! 

Wat betreft de verouderde tv-ontvanger, als je nog een Motorola tv-ontvanger hebt, dan kun je deze eenvoudig en kosteloos omruilen via onze online omruiltool