Vraag

Vervangende Experia Box niet actief

  • 28 October 2020
  • 7 reacties
  • 93 keer bekeken

Goedenavond, Door brand is mijn oude modum afgekeurd (roetschade), hebben een nieuwe gekregen bij een kpn winkel. Nu hebben we dus geen internet/tv thuis, en al 10x aan de telefoon gezeten met KPN plus een monteur langs geweest maar nog steeds niet verholpen. Mijn vraag is nu moet een nieuwe modum niet eerst geactiveerd worden om te kunnen werken. Volgens 1 van de klantenservice hoeft dat niet en een ander zegt dat gebeurd automatisch, maar zien ze dan ook het mac adres via de kabel...?? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


7 reacties

Badge +19

Dan is er meer aan de hand.  Een modem is gewoon aansluiten en het werkt.  Nou Ja zou moeten werken.

Ja ik had een tijdelijke verhuizing aangevraagd omdat de woning onbewoonbaar verklaard was, maar omdat er een nieuwe kabel het pand in getrokken moest worden ( tijdelijke woning) ging het feestje niet door. Vanaf morgen weer thuis maar lijn is actief abbo is actief maar er komt geen internet of tv binnen. Ik snap het niet meer ik denk dus dat mijn oude modum nog in het systeem staat.

 

Badge +19

Nee hoor dat is echt niet zo. Ik denk dat er geen signaal op staat. Je kunt de klantenservice bellen 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegt je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Nigel1988 Wat enorm naar dat je brand hebt gehad, allereerst. Ik hoop van harte dat het allemaal goed komt. Dan over je Experia Box, dat kijken we natuurlijk graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7

Hoi @Nigel1988, je hebt nog niet weer gereageerd. Ik hoop dat dit is omdat alles weer werkt. Mochten we toch nog wat voor je kunnen doen, reageer alsnog en vul je forumprofiel in. 

Hallo @Bart_ @Erik_   als het goed is heb ik het gewijzigd. Heb al zovaak aan de telefoon gehangen maar nog steeds geen oplossing wat er aan de hand is. Nu ben ik gister wel gebeld en ze gaan het via een nieuwe verhuizing doen. Hopen dat dat de oorzaak verhelpt..

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Nigel1988 Ik zie nog niets staan in je profiel, ben ik bang. Maar ik begrijp dat je via de klantenservice ondertussen contact hebt? Laat je me dan weten hoe het afloopt? 

Reageer