Beantwoord

Verwijderen straatkast

  • 10 August 2020
  • 15 reacties
  • 539 keer bekeken

Goedemorgen,

Wij zijn kortgeleden verhuisd en nu vonden wij onder een struik voor onze voortuin een straatkast. De struik is inmiddels weg en we willen een mooi hek laten plaatsen. Kan de straatkast verwijderd worden? De postcode is 2037 LE.

Vriendelijke groeten,

E de Haan

icon

Beste antwoord door jordy.vanderbolt 19 August 2020, 15:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @E de Haan,

Zou je een foto willen plaatsen van die desbetreffende straatkast?

Beste Dennis,

Bijgaand een foto van de straatkast. Ik stuur nog een foto van de oude situatie.

Vriendelijke groeten,

E de Haan

 

Beste Dennis,

Bijgaand een foto van de oude situatie.

Vriendelijke grieten,

E

de Haan

Reputatie 7
Badge +9

volgens mijn is díe kast van Ziggo? en niet van kpn. 

Reputatie 7
Badge +24

Is die kast niet van Ziggo? Staat er iets op van KPN ofzo?

Reputatie 7
Badge +22

Dit kastje is denk ik van Ziggo @E de Haan, KPN heeft niet zulke kleine straatkast. KPN heeft dit soort kasten: 

 

Beste Dennis, 

Okee bedankt. Ik wacht nog even op het bericht van kpn zelf en dan ga ik bij Ziggo informeren.

Vr gr,

E de Haan

Reputatie 7
Badge +22

Beste Dennis, 

Okee bedankt. Ik wacht nog even op het bericht van kpn zelf en dan ga ik bij Ziggo informeren.

Vr gr,

E de Haan

@E de Haan je kunt gerust alvast informeren bij Ziggo, want het is druk op het forum. Totdat er een KPN moderator regeert kan 1 à 2 dagen duren. 😉

Reputatie 7
Badge +9

BIJ ONS in Lelystad staan wel degelijk zulke Ziggo kastjes .ook wel Groote maar bij rijtjeshuizen díe kleine kastjes. 🤔

Hoi @E de Haan . Ik deel de mening van de rest. Dit lijkt veel meer op een Ziggo kastje. Heb je al contact met hun gezocht?

Absoluut. Kastje van Ziggo.

Ik heb even in onze app waar alle kasten staan gekeken, en op de opgegeven postcode staat van KPN geen kast. Dit is dus hoogstwaarschijnlijk inderdaad van Ziggo.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Beste Jordy,

Ik krijg nu pas bericht dat er is geantwoord. Maar bedankt daarvoor. Ik heb contact gehad met Ziggo en er werd zeer kort geantwoord dat ze dit kastje niet weg kunnen halen. Was niks mee te beginnen. Helaas. 

Vr gr, E de Haan

Reputatie 4
Badge +3

Beste Jordy,

Ik krijg nu pas bericht dat er is geantwoord. Maar bedankt daarvoor. Ik heb contact gehad met Ziggo en er werd zeer kort geantwoord dat ze dit kastje niet weg kunnen halen. Was niks mee te beginnen. Helaas. 

Vr gr, E de Haan


Dat was te verwachten, dit is een eindversterker van Ziggo en zitten de klanten op aangesloten. Dat is niet “zomaar” even te verplaatsen.