Hallo,
Hierbij wil ik nog de bevestiging van een telefoongesprek met de klantenservice. Ik ben op 30 mei telefonisch een abonnement aangegaan voor een 500 Mbit-internet, zonder TV, met twee superwifipunten en installatie van het internet en de superwifipunten door een monteur. Zie ook de bevestiging van 30 mei, xxxx.
Afgesproken was op 30 mei dat het internet op 1 juli zou worden aangesloten. Het huidige abonnement van Ziggo zou eerder kunnen worden opgezegd in verband met overlijden van de vorige bewoner.
De backoffice heeft een fout gemaakt en TV toegevoegd. Dit kan kennelijk pas na activatie van het abonnement geannuleerd worden. Graag krijg ik van u de bevestiging dat ik alleen de 55 euro hoef te betalen voor het internetabonnement en dat mij op geen enkele manier kosten in rekening worden gebracht naar aanleiding van de door de backoffice onterechte toevoeging van een TV-abonnement. Ook is de aansluitdatum een paar dagen opgeschoven.
Na heel slechte ervaringen met KPN in het verleden wilde ik het weer proberen, maar ik vraag me af of dat slim is.
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineel