Beantwoord

verzonden naar oude adres

  • 8 January 2021
  • 8 reacties
  • 74 keer bekeken

Hallo.…

Ik kreeg mail van jullie dat mijn bestelling op mijn oude adres verzonden word.

Adres inmiddels aangepast maar postNL heeft het pakketje al gehaald. 

Wat kan ik hier aan doen?

icon

Beste antwoord door Dennis2109 10 January 2021, 13:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Gisteren een telefoon besteld, toen zag ik dat hij op mijn oude adres bezorgd zou worden.

Ik heb mijn adres aangepast maar volgens de mail word hij op mijn oude adres bezorgd

Het pakketje was onderweg naar postNL.

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

 

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Dennis2109! Gaat het om een nieuwe bestelling of om een wijziging? Gaat het daarnaast om vast of mobiel?

Hallo Bram

 

Het gaat om een nieuwe bestelling die waarschijnlijk naar mijn oude adres gestuurd word.

 

Mobiel btw :D

 

Reputatie 7
Badge +17

Op het moment dat het ook om een mobiel toestel gaat en deze wordt aan de deur geweigerd dan zal de bestelling bij het terug in ontvangst nemen van het toestel bij ons geannuleerd worden. Wat ik je aan zou willen raden is dan een nieuwe bestelling te doen op het juiste adres. Is het verder volledig particulier of gaat het om een (klein)zakelijke bestelling?

Het gaat om particuliere bestelling 

 

Reputatie 7
Badge +17

In dat geval zou ik inderdaad willen aanraden de bestelling opnieuw te plaatsen. Mocht je willen dat ik je daarbij help zou ik je willen vragen je telefoonnummer in je profiel te vermelden. Dan zorg ik dat er door een medewerker telefonisch contact met je wordt opgenomen en alles persoonlijk met je in orde wordt gemaakt. 

Hoi Bram bedankt voor je reactie! Maar het is gelukt hoor!!

 

Groetjes Dennis