Beantwoord

voor de 3e keer in 3 maanden geen internet en interactieve tv

  • 8 August 2019
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Vanavond voor de 3 e keer in 3 maanden dus geen internet en tv. Ik woon bijna in de KPN centrale en toch iedere keer dit probleem.

Nu geeft de servicetool weer aan dat het aan het modem ligt, maar ja die is 2 maanden geleden al vervangen.

Aansluitdraden zijn vervangen door de monteur en toch gebeurt het weer.
Ik wil nu een echte oplossing van kpn, anders stap ik echt over,. Betaal elke maand een hoop geld en wil dan ook wel de producten hebben waarvoor ik betaal. De monteurs kunnen er niks aan doen, die doen echt hun best.

Moet nu op internet via de hotspot van mijn telefoon en de data gaat zo wel heel snel.

Ben er eigenlijk een beetje klaar mee.
icon

Beste antwoord door Mary1957 10 August 2019, 15:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Mary. Ik kan me voorstellen dat je er wel een beetje klaar mee bent. Graag kijk ik hier samen met je verder naar. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan meet ik de boel door, kijk wat er al gedaan is, en wat we verder kunnen doen.
Voor nu is het weer opgelost. Er gaat iedere keer kennelijk iets mis in de centrale die bij mij 50m verderop zit. Gisteravond om 21.30 werkte alles ineens weer.
Reputatie 7
Badge +30
Dat is goed om te horen, Mary. Maar het hoort niet zo vaak mis te gaan. Als het nu toch weer misgaat, bel dan even met 0800-0402. Dat is de snelste manier. Dan kan er op dat moment opnieuw een monteur worden gepland die dan niet alleen bij jou komt, maar ook de wijkcentrale bij langs kan lopen.