Beantwoord

Voordeelbundel Bonaire niet meer bruikbaar terwijl ik maar 64 van de 2000Mb heb gebruikt

  • 19 March 2022
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik zit op Bonaire,  kreeg daar sms voor voordeelbundel Curaçao,  bundel gedaan van 2000.  Dag later kreeg ik sms dat ik Aruba was met voordeelbundel..  nu zit ik op Bonaire maar internet werk helaas niet meer,  ik heb 64 gebruikt van de 20000.  Wil dus geen nieuwe bundel afsluiten.  Weet iemand raad want Navigatie werkt nu ook niet. Dank

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 March 2022, 11:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Caroline186, als je lekker wilt genieten op een tropisch eiland, helpt het natuurlijk niet als je niet gewoon zonder gedoe je internet kunt gebruiken :slight_frown:

We kijken dan ook graag even mee naar wat hier aan de hand kan zijn, en hoe we jou weer online krijgen! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

Profiel ingevuld,  mobiele nummer bij opmerkingen.   Dank voor de moeite

 

Reputatie 7
Badge +21

@Caroline186 Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Wil je eens proberen om jouw toestel opnieuw op te starten? Op deze manier gaat jouw toestel opnieuw zoeken naar het netwerk. Wellicht verhelpt dit het probleem al. Als dat niet het geval is horen we dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +20

We hebben geen rectie meer van je gezien @Caroline186 en ik hoop dat dit inhoudt dat het alsnog goed gekomen is met je bundel. Mocht ik me daarin vergissen en je kunt onze hulp nog wel gebruiken, dan hoor ik het uiteraard graag!