Beantwoord

Vraag over korting

  • 24 August 2020
  • 8 reacties
  • 89 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

Kunt u mij bellen iz toezegging 6 maanden 50 % korting.

06****

Groet toy arnouts 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart_ 28 August 2020, 11:06

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat kun je vergeten, dat zal zomaar niet gebeuren. U kunt zelf bellen: 0800 0402.

Beste nick

Heb 8 abonnementen tegelijk afgesloten, en dat waren de condities die toegezegd zijn.

Groet toy arnouts 

Reputatie 7
Badge +24

En...? Dit blijkt nu niet waargemaakt te worden?

Alle andere abonnementen (...) hebben de korting wel nick

 

Groet toy arnouts 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +24

Wat is het probleem? Welke korting? Welk abonnement? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Idd niet voor de loopschansstraat **

Postcode ****, breda 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Toy Goed dat je het KPN Forum hebt gevonden. Het werkt even anders dan bij de klantenservice. Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Zo is Nick, net als jij, een klant van ons. Ik ben een moderator en werk voor KPN. Een moderator zorgt dat gesprekken op het Forum netjes verlopen en dat alle informatie snel vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan een antwoord, maar iedereen die het topic vindt. Dat is ook de reden waarom wij als moderators we niet meteen kunnen reageren op vragen en geen telefonisch contact opnemen. Als je persoonlijk contact wilt en direct geholpen wilt worden kun je het beste bellen met de klantenservice via 0800-0402. Op het Forum werken we publiek. Natuurlijk wil ik wel met je meedenken. Kun je dan iets meer toelichting geven? Wat is het probleem precies? 

Reageer