Vraag

Vraag over kosten en pakket bij verlengen

  • 5 October 2020
  • 6 reacties
  • 21 keer bekeken

Ik wil net.mn abonnement aanpassen en daarmee ook verlengen. Vervallen de kortingen die ik nu heb (gratis tv zender mag ik opeens 8 euro p/mnd voor gaan betalen) omdat ik een 4k abbo wil. Iedereen krijgt bij afsluiten idd zn korting.....Maar daarna gaat alles 1 voor 1 uit het pakket zodat er steeds meer betaald moet gaan worden.(paar jaar terug verviel de "gratis" Spotify en moest ik die afsluiten voor 13 p/m)

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke gratis tv zender bedoelt u? Bedoelt u misschien het pluspakket?

Als u het huidige pakket blijft houden betaal je nergens extra voor. Het pakket omzetten heeft alleen maar zin als je er voordeel uit haalt.

Tenzij je wel moet veranderen omdat je een 4k abbo wil. Daar ga je al voor betalen en dan halen ze ook nog voordelen weg.

Omdat ik nu kpn compleet heb krijg je een gratis zenderpakket. Als ik nu abbo aanpas (mn 5 mobiele nummers blijven behouden dus nog steeds net zo compleet) ga ik 8 euro betalen voor mijn nu gratis pakket (foxsports)

De vraag is of je 4k neemt voor die twee zenders en daar 8 euro voor wil betalen of omdat je graag de nieuwe ontvangers wilt hebben.

Ik zie op dit moment nog niet echt de voordelen van de 4k kastjes.

Reputatie 7
Badge +24

Ja... als je FOX Sports gebruikt, kan je beter niet verlengen.Â