Vraag over mogelijke overstap van Ziggo naar KPN

  • 5 February 2020
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik sta op het punt een beslissing te nemen over de overstap van Ziggo naar KPN-glasvezel. Dat de glasvezel stabiel is geloof ik wel. En dat de internet-snelheden prima zijn, zal ook wel het geval zijn. Maar hoe zit het met de apparatuur op dit moment ? De berichten hierboven zijn allemaal ongeveer een jaar oud en in die tijd kan er veel veranderen. Ik was de “gelukkige” gebruiker van de ZIGGO-horizon-box. Eerst 10 jaar dat oude model (wat een draak van een interface). Inmiddels is deze geupdate en hebben we een nieuwe box. Deze is 100x beter. Daarover heb ik eigenlijk geen klachten meer. Ik kijk tv eigenlijk bijna nooit meer op het moment zelf. Kijk veel met een uur vertraging, omdat me dat soms beter uitkomt, of gewoon om die walgelijke reklames te kunnen skippen. Maar hoe zit dat bij KPN ? Ik lees hierboven dat er weinig mogelijkheden zijn voor terugkijken. Hoe zit het met opnemen. Hoe is de gebruikers-interface van de KPN-apparatuur ?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


3 reacties

Reputatie 7

Maar hoe zit dat bij KPN ? Ik lees hierboven dat er weinig mogelijkheden zijn voor terugkijken. Hoe zit het met opnemen. Hoe is de gebruikers-interface van de KPN-apparatuur ?

Alle zenders zijn tot één week terug te kijken. Opnemen kan op 6 zenders tegelijkertijd en je hebt 200uur aan opslagcapaciteit.

De gebruikersinterface is wat mij betreft prima al zou een iets moderner uiterlijk wellicht een net betere ervaring kunnen geven.

Reputatie 7
Badge +10

@Michel Hofstee Wat je hierboven leest gaat allemaal over de app of over online kijken op je computer.  Via de decoder is er eigenlijk niks te klagen zoals wjb al aangeeft. 

Reputatie 7
Badge +17

@Michel Hofstee Welkom op ons Forum! Goed dat je vooraf aan de overstap nadenkt over de producten die wij leveren.
Je geeft aan dat je een glasvezelverbinding hebt. Ik ga er dan een beetje van uit dat je de Experiabox V10a of V10 gaat krijgen. Hier vind je de informatie per type Eperiabox. Om je een indruk te geven van de webinteface van de V10a (ik vermoed dat je deze geleverd krijgt) heb ik een knipsel van een simulatie gemaakt. 

Ben je hier een beetje mee geholpen? Ik wil je graag verder helpen met het maken van een besluit:D. Overigens zie ik dat onze community ook al het e.e.a heeft verteld.

 

Reageer