Beantwoord

Vreemd geval

  • 6 November 2020
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik had een Telfort Experia V10 modem. Na het overstappen naar een hoger abo bij KPN kreeg ik een KPN Experia V10 waarbij ik de Telfort Experia V10 moest meegeven als retour aan de bezorger (gestickerd en al). Zo gezegd, zo gedaan.

 

Na een paar dagen kreeg ik een hele grote doos met 2 KPN Box 12’s en de SuperWifi extenders.

Nu heb ik alles op zn plek en werkende maar ik heb nu dus een splinter nieuwe KPN Box 12 over en natuurlijk de Experia V10 van KPN.

 

Ik krijg vandaag een schrijven van KPN dat ik 2 Experia V10??? boxen in het bezit heb en deze dus moet retourneren. Dat hele schrijven van KPN klopt dus niet want ik heb 1xBox 12 en 1xExperia V10 over en geen 2x Experia V10’s.

Hoe moet dit gecorrigeerd?

Trouwens ik heb ook geen retourdoos maar gewoon een retoursticker ontvangen en dus weet ik niet waar ik zo’n doos kan vinden.

Gaarne uw reactie cq oplossing hier omtrent.

Alvast dank.

 

Met vriendelijke groeten,

Rawie

 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 November 2020, 12:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Een doos heb je zelf wel, word verwacht. En anders ga je die bij de supermarkt halen ofzo. Daar kun je vaak wel een doos zo meenemen.

Hallo Slimmerik,

Dat is nou het minst waar ik me druk over maak… maar dank voor de slimme reactie

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Rawie. Welkom op het KPN Forum! Dat is inderdaad erg vreemd. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan geef ik het door aan onze logistieke afdeling dat er 1 Box 12 en een 1 ExperiaBox V10 terugkomt. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Hoi Vikash,

Profiel updated!

ik moet wel erbij vertellen dat ik inmiddels via andere weg contact heb gehad met KPN. Deze dame heeft een doos met retour sticker gestuurd en ook heeft ze een aantekening gemaakt. Als je wilt kan je het verifiëren. 

Dank voor de moeite.

Met vriendelijke groeten, 

Rawie
 

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. 

ik moet wel erbij vertellen dat ik inmiddels via andere weg contact heb gehad met KPN. Deze dame heeft een doos met retour sticker gestuurd en ook heeft ze een aantekening gemaakt. Als je wilt kan je het verifiëren. 

Dat klopt inderdaad. :blush: