Vraag

Waar blijf de monteur?

  • 8 February 2021
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Hallo, ten eerste; we hebben geen afmelding van de monteur gehad. De afwezigheid zal wel door het weer komen, maar afmelden is een stukje fatsoen.

Daarnaast hebben wij helemaal niet om een monteur gevraagd. we hadden het hele pakket maar we willen nu alleen internet. waarom dan een monteur? Daar gaan wij zeker niet voor betalen.

 

ik hoor het graag

  1. Kuipers-boorsma

Admin: privégegevens verwijderd 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Marja de memie, welkom! Wat jammer om te lezen dat je geen afmelding hebt gehad.. Dat is inderdaad niet erg netjes! Op het moment dat jullie de boel zelf kunnen aansluiten, mag dat! Nomaliter sturen wij alleen een monteur aan als dit echt nodig is. Dus dat is dan nog even de vraag of dat bij jullie ook zo is. Ga je misschien van koper naar glasvezel? Mocht je willen dat ik mee kijk, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer?Â