Beantwoord

Waar blijft glasvezel aansluiting

  • 1 February 2021
  • 8 reacties
  • 110 keer bekeken

Badge

Beste,

Heb 18 januari glasvezel aangevraagd, kreeg mail dat ik op 25-1-21 aangesloten zou worden.

Niets gehoord, dus bellen.

kpn klantenservice daar kreeg ik een nummer dat ik moest bellen, na een menu doorlopen kreeg ik iemand en die verbrak de verbinding.

Nog eens proberen, eindelijk iemand aan de lijn die vroeg welke provider, ik zei KPN.

Zal ik U even doorverbinden en tot mijn verbazing kreeg ik KPN klantenservice???

Daar alles uitgelegd en kreeg als antwoord dat er iets fout was gegaan en dat er een nieuw ticket werd aangemaakt.

Nu vorige week donderdag of vrijdag kreeg ik telefoon en dat de Monteur ergens ik denk in de centrale de aansluiting tot stand ging brengen en dat ik als dat oké was een bericht zou ontvangen en dat er dan een afspraak voor een monteur kan gemaakt worden voor in de meterkast de glasvezel aansluiting verder af te maken waarvoor ik een wcd heb gelegd.

Maar het is nu 1-2-21 en het blijft aardig stil. misschien glasvezel van Delta overwegen.

 

 

icon

Beste antwoord door Jose_ 2 February 2021, 15:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Goedenavond @Roberto1940!

Goed dat je je meldt. Vreemd dat je niets meer hebt gehoord. Heb je op het moment wel diensten (via koper) of helemaal niets meer?

Mag ik eens met je meekijken? Zo ja, zou je dan de volgende gegevens in je profiel willen invullen: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij ‘persoonlijke opmerkingen’) de laatste 3 cijfers van je IBAN. Geef je hier een seintje zodra je alles hebt ingevuld?

Badge

Heb gewoon via koper signaal.

**** zijn de eindcijfers

*admin: privégegevens verplaatst naar profiel

Reputatie 7
Badge +10

Dank voor het invullen van je gegevens @Roberto1940. :blush:  Ik ben voor je gaan kijken en er zit wat vertraging in de oplevering, daar is de aannemer mee bezig. We verwachten op 5 februari een terugkoppeling te krijgen en ik verwacht dat jij dan ook weer meer hoort.

Badge

Hallo Jose,

Kreeg vandaag telefoon dat zaterdag de aansluiting in orde wordt gemaakt dus top.:grinning:

Bedankt voor het kijken hiernaar.

 

 

Reputatie 7
Badge +10

@Roberto1940 Kijk aan! Dat is mooi nieuws. Geen dank en een prettige dag gewenst! :blush:

Badge

Goedemorgen, 

Zaterdag alles verder in meterkast inorde gebracht door een monteur en nu moet ik weer wachten tot een monteur mijn lijn activeert. 

Dacht dat dit gelijk ging gebeuren deze afgelopen zaterdag.

Weer wachten. .....:pensive:

 

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @Roberto1940,

Wat jammer om te lezen dat het nog niet helemaal in orde is. Ik zie dat je telefonisch contact hebt gehad en dat mijn collega de situatie heeft heeft gemeld bij de juiste partij. Ik hoop dat dit gauw wordt opgepakt zodat je gebruik kunt maken van je verbinding via glasvezel. Laat je het weten als ik nog wat voor je kan betekenen?

Badge

We wachten rustig af.

Maar het is verwarrend als je bericht krijg dat je vanaf 6 februari kan  aansluiten, terwijl het niet kan. 

Maar het komt wel goed.