Vraag

Waar is de service in Klanten(service)????

  • 31 October 2020
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Eerst een ½ uur moeten wachten voordat ik een medewerker aan de lijn krijg. Daarna mijn situatie uitgelegd. Door slechte verbinding werd ik door de medewerkster teruggebeld. Opnieuw situatie uitgelegd. Medewerkster zou het gaan uitzoeken en ik werd opnieuw on-hold gezet. Niet te geloven maar opnieuw in de wacht gezet en geen reactie van medewerkster. Had duidelijk geen zin mijn probleem op te lossen.

Nu weer een halfuurtje in de wacht (totaal op dit moment: 1 uur van mijn tijd dat ik aan KPN geschonken heb. Overweeg nu echt bij kpn weg te gaan, maar tja, wat zal dit jullie uitmaken??

Zit steeds in de wacht…… nu 70 minuten totaal!!

Klantenservice? Bel mij dan weer terug!


3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @NDex. Ik kan me goed voorstellen dat dit lange wachten en wegvallen van gesprekken niet bijdraagt aan het oplossen van het probleem. Daarnaast is het ook alles behalve klantvriendelijk. Ik kan daar alleen maar van zeggen dat ik het met je eens ben dat dit niet door de beugel kan. Excuses hiervoor. 

Ik moet wel zeggen dat het de laatste tijd heel erg druk was aan de telefoon. Net als hier op het Forum. Vandaar dat ik nu pas reageer. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik graag van je wat er precies aan de hand is. Dan ga ik voor je aan de slag.   

Beste Niek,

Vanavond - als het mij lukt, anders morgen - ga ik posten hoe goed en fijn ik eergister en gister ben geholpen na een ongelooflijk domme actie van mijn kant.

De ene medewerker is de andere niet. Mag ik vragen of de medewerkers door de week andere medewerkers zijn dan in het weekend? Werken er in het weekend (en mogelijk ‘s avonds door de week) studenten die een beetje bij verdienen? Het verschil viel mij nl heel erg op.

Vriendelijke groet,

W.J. Visser

Reputatie 5
Badge +8

Kijk eens aan, ik word toch wel weer een beetje blij van deze reactie. Er werken een heleboel mensen bij KPN, dus de kans is vrij groot dat wanneer je een paar keer belt, je telkens andere collega's te spreken krijgt. En ieder mens is anders natuurlijk. Het is niet zo dat de mensen die in het weekend werken doordeweeks niet werken en andersom ;) 

Ik ga ervan uit dat ik op dit moment niet meer nodig ben. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen of iets door moeten geven aan een collega, een complimentje bijvoorbeeld, dan doe ik dat met alle liefde :) 

Reageer