Waar is mijn bestelling?

  • 1 November 2021
  • 6 reacties
  • 118 keer bekeken

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Die kopie factuur met privé gegevens (naam -adres) zou je i.v.m. privacy beter niet op een openbaar forum online kunnen zetten. Je kunt je bericht nog “Bewerken” (verwijderen) tot een uur nadien, bij het icoontje met de 3 puntjes rechts onderin het bericht.

En wat is de vraag daarover??

Waar is mijn bestelling?, ik heb niks ontvangen 

Reputatie 7
Badge +10

Oh, dat zal best nog komen?

Het is slechts een overeenkomst / bevestiging voor het starten / aangaan van een internetverbinding,
met de kosten met wat je nu hebt afgesproken.  Het is géén factuur, en ook nog geen incasso ervan.
Dat komt pas als het daadwerkelijk allemaal is aangesloten.

Dat staat ook op pagina 2 van het contract:
Abonnement gaat in als het modem geïnstalleerd is of uiterlijk 7 dagen na oplevering van uw verbinding.

En dan zit er een icoontje voor de tekst. Maar je hebt eerst ook nog 14 dagen bedenktijd.
Die spullen zullen mogelijk pas komen en actief worden aangesloten, als die 14 dagen voorbij zijn.

Nog steeds wel het verzoek die factuur beter uit dat bericht te halen uit privacy overwegingen.

Reputatie 7

Hoi @Zaher, welkom bij ons op het forum. Je had een bevestiging van een bestelling geplaatst begrijp ik? Er staat nu alleen een donkergrijs/zwart vlak waardoor het moeilijk is om mee te kunnen denken. Het bovenstaande bericht van Babylonia klinkt alsof het je vraag al beantwoord, maar zeker weten doe ik dat niet zonder te weten wat de afbeelding precies was. Heeft zijn antwoord je kunnen helpen?

 

Admin: afbeelding bewerkt zodat er geen privégegevens zichtbaar zijn

Reputatie 7

Dat is een bevestiging zo te zien @Zaher. Ik heb jouw adresgegevens die daarin stonden even verborgen in verband met privacy. Het is verstandig om nooit adresgegevens en dergelijke openbaar op internet te delen, in geval van een screenshot kan je die gegevens verbergen zoals ik nu voor je heb gedaan. Als je jouw adresgegevens aan ons wilt doorgeven kan dat via je forumprofiel. De vakjes waar privé bij staat zijn alleen zichtbaar voor jou en ons moderators. In mijn vorige bericht vroeg ik je ook of het bericht van Babylonia duidelijk was, is dat zo? Met alleen een screenshot is voor ons niet duidelijk wat je precies bedoelt, wij weten alleen wat jij zegt. Door onze vragen te beantwoorden help jij ons om jou te kunnen helpen.