Vraag

Waar kan ik zien op welke termijn er een monteur langs kan komen?

  • 16 April 2024
  • 11 reacties
  • 99 keer bekeken

Waar kan ik zien op welke termijn er een monteur langs kan komen. Als ik nu bestel en er kan pas 31 mei een monteur langs komen vind ik dat een beetje traag. ik wil best een bestelling plaatsen , maar als dan blijkt dat de monteur niet  snel kan komen moet ik alles weer annuleren.


11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat kunt u niet zien.

... maar als dan blijkt dat de monteur niet  snel kan komen moet ik alles weer annuleren.

Waarom?

Waarom de monteur zolang op zich laat wachten , of waarom in dan de boel weer annuleer?. Ik moet lang wachten omdat Guidion beweerd dat er geen active aansluiting is. En annuleren omdat ik niet tot 31 mei ga zitten wachten tot er eens een keer en monteur langs wil komen. Terwijl ik vorige week nog bij iemand binnen een week 2x een monteur kon regelen.

Reputatie 7
Badge +24

Dan kunt u beter niet bestellen...

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @dRichardK ,

Plaats jouw bestelling dan telefonisch bij KPN via het gratis nummer 0800-0402. Dan kun je meteen een afspraak laten maken met een monteur. En dan weet je vooraf waar je aan toe bent. 

Reputatie 7
Badge +12

Maar je praat over Guidion, dat zijn monteurs voor wholesale providers. KPN heeft monteurs van KPN. Dus wat wilt u aanvragen en waarom horen we guidion want daar werkt KPN niet mee samen om klanten te helpen.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @dRichardK ,

Plaats jouw bestelling dan telefonisch bij KPN via het gratis nummer 0800-0402. Dan kun je meteen een afspraak laten maken met een monteur. En dan weet je vooraf waar je aan toe bent. 

Maar je praat over Guidion, dat zijn monteurs voor wholesale providers. KPN heeft monteurs van KPN. Dus wat wilt u aanvragen en waarom horen we guidion want daar werkt KPN niet mee samen om klanten te helpen.

@dRichardK 

Ik ga er dan wel vanuit dat je het hebt over een persoonlijk abonnement bij KPN. Als je elders een abonnement wilt afsluiten, dan kan de provider KPN jou natuurlijk niet helpen via 0800-0402. In dat geval moet je met jouw eigen provider bellen. 

Maar je praat over Guidion, dat zijn monteurs voor wholesale providers. KPN heeft monteurs van KPN. Dus wat wilt u aanvragen en waarom horen we guidion want daar werkt KPN niet mee samen om klanten te helpen.

Guidion sluipte er gewoon in. omdat ik de afgelopen tijd vaak guidion monteurs over de vloer heb gehad. (Lang verhaal).

Maar goed ik heb gisteren alles maar geannuleerd. Bedankt voor de hulp. Bestel inderdaad wel Glas bij een ander.

Reputatie 7
Badge +13

Maar goed ik heb gisteren alles maar geannuleerd. Bedankt voor de hulp. Bestel inderdaad wel Glas bij een ander.

Spijtig om te vernemen Richard. Dan hoop ik je in de toekomst toch nog eens welkom te mogen heten. Het installeren van het pakket kan doorgaans in mijn ervaring ook goed zelf gedaan worden. Maar ik kan jouw afweging begrijpen.

Maar goed ik heb gisteren alles maar geannuleerd. Bedankt voor de hulp. Bestel inderdaad wel Glas bij een ander.

Spijtig om te vernemen Richard. Dan hoop ik je in de toekomst toch nog eens welkom te mogen heten. Het installeren van het pakket kan doorgaans in mijn ervaring ook goed zelf gedaan worden. Maar ik kan jouw afweging begrijpen.

Oh is dat zo, ik was altijd in de veronderstelling dat je glasvezel niet zelf mocht aansluiten. Maar het zou zomaar kunnen dat ik volgen jaar wel een abonnemetje bij KPN neem. ik ben niet zo honkvast tenzij ik een mooi aanbod krijg.

Reputatie 7
Badge +13

Begrijpelijk, mocht je vragen hebben stel ze dan gerust!

Reageer