Vraag

Waardeloos internet en wifi

  • 24 March 2021
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Bij deze deel ik mede dat de wifi nog steeds na bijna een jaar ruk is en we hebben op een vreemde manier ook geenĀ internet meer. Ik moet mijn telefoon inschakelen om internet te hebben. Het systeem geeft aan dat er internet is, maar er werkt niks tot iets.

Ik ben er dan ook helemaal klaar mee. Naast tijd het de hoogste tijd wordt dat er eindelijk eens een glasvezelaansluiting komt, heb ik heden besloten geen enkele rekening meer te betalen totdat het internet gedonder eindelijk is opgelost.

Mijn kinderen (4 stuks)Ā hebben zeer grote problemen om de schoollessen te blijven volgen waarvan de oudste van de 4 in haar examen jaar zit. Dit kun je niet maken jongens en ik kan thuis niet werken door die (...) internet.

Ik moet nu mijn telefoon aansluiten anders kan ik n iet eens meer werken met internet op mijn laptop!!!!

Gaarne per omgaande dit op te lossen. Tot die tijd houd ik de facturen vast en dien ik een schade vergoeding van ā‚¬ 1000,00 per dag zolang het internet niet in orde is gemaakt.

Hoogachtend,

  1. Westerlaken

Ā 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. taalgebruik


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Dat klinkt allemaal niet best. Kunt u wat uitgebreider vertellen over de problemen?

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @Angeleyes.Ā 

Dat klinkt inderdaad niet best. Ik wil graag eens met je meekijken wat er aan de hand is en wat ik er aan kan doen. Zou je hiervoor je forumprofielĀ kunnen invullen met de benodigde gegevens?
Ik moet alvast wel zeggen dat de aanleg van het glasvezelnetwerk niet in onze handen is. Daarvoor moet ik je doorverwijzen naar KPNnetwerkNL. Zij weten exact of en wanneer jouw omgeving aan de beurt is met de aanleg van glasvezel.
Overigens kun je er voor kiezen om de facturen te storneren, maar dat zal het probleem niet sneller oplossen. Het storneren van de facturen zal ik dus niet adviseren.

Geef je hier nog een reactie als je je profiel hebt ingevuld zodat ik aan de slag kan?
Ā