Beantwoord

Waardeloze service

  • 11 March 2021
  • 2 reacties
  • 121 keer bekeken

Vorige week donderdag gingen mijn modem én het tv kastje stuk, gebeld met kpn vrijdag keurig een nieuw modem gekregen maar helaas ook het nieuwe modem bleek niet te werken weer gebeld weer gebeld met kpn er moest een monteur bij komen oke hele weekend niet normaal tv kunnen kijken geen wifi enz.  Maandag is de monteur geweest met een nieuw modem de 3de dus de 2de was dus ook defect  dinsdag een nieuw kastje aangevraagd het schijnt dat je niet 2 dingen tegelijk kan bestellen bij de kpn dus eerst het modem en daarna het tvkastje omwisselen Gister kwan de postbode  een stroomadapter brengen geen idee waarom vandaag zo waar het tv kastje gekregen maar helaas geen afstandsbediening heb nog nadrukkelijk gevraagd of die ook omgeruild kon worden omdat de oude slecht reageerde. Het vertrouwen is zo groot bij kpn dat je eerst de oude in moet leveren voordat je een nieuwe krijgt dus nu heb ik een nieuw tvkastje zonder afstandsbediening en dat nieuw is ook niet helemaal waar het bouwjaar van het tvkastje is 2014. Ik ben al jaren klant bij kpn zo wel mobiel als in huis. Ik vind de geleverde service waardeloos én de omgang met hun trouwe klanten ronduit vernederend!!!

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 14 March 2021, 14:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Wat een verhaal!  Hoop gedoe waar je  niet op zit te wachten. Heb je nu wel een werkend modem? Dat de ontvanger in 2014 is gemaakt maakt natuurlijk niets uit. Gekker wordt het als de software nog van die tijd is. Dat is natuurlijk niet zo.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Dennis2410, welkom hier. 

Ik begrijp dat je zonder diensten hebt gezeten. Dit is uiteindelijk door de monteur opgelost. Als ik je nog goed begrijp is enkel de afstandsbediening nog over die niet goed werkt. Hiervoor wil je graag een nieuwe. Op de site kun je heel gemakkelijke een nieuwe afstandsbediening aanvragen. Hoor graag of die goed werkt.