Vraag

Waarom heb ik nooit WPA2 gehad?

  • 27 July 2021
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Waarom laten jullie je klanten een jaar lang meldingen ontvangen dat ze hun software moeten updaten, omdat wpa onveilig is en hun- mij in dit geval uren laten dobberen op het internet, zonder dat het lukt die software te vinden, om na een jaar te moeten ontdekken dat experia 8 niet meer voldoet aan de eisen van nu? Ok, ik krijg nu een gratis nieuwe-versie 12- maar.. jullie hebben mij en waarschijnlijk velen met mij onnodig risico’s laten lopen, terwijl jullie onderwijl dwepen met beveiliging issues. Ik ben uren kwijt geweest, denkend aan instellingen en KPN, jullie gaan weer aan de consument voorbij!!! Geef iedereen een veilig modem!!! Wpa2/wpa3 AAAGGGGHRRRRRRRR!!!!!!!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Onzin. De Experiabox v8 ondersteund gewoon wpa2. Gewoon een kwestie van op de juiste manier instellen.

Waarom meld u zich nu pas op het forum als u er al zo lang mee bezig bent?

KPN heeft nog geen enkel model wat wpa3 ondersteund. Ook de KPN Box ondersteund dat nog niet. 

Omdat ik eergisteren pas ontdek dat KPN een forum heeft wijsneus en knap dat jij dat kan. Ik weet niet eens waar wpa voor staat en moet er niet aan denken dat ik voor elk beveiligingslek op het internet zelf de oplossing moet vinden en instellingen moet veranderen. 

Het valt wel mee met die beveiliging. Je wifi heeft een bereik tot zo'n 25 meter. Het is dus niet dat de hele wereld je wifitoegang kan kraken. Men moet wel in de buurt zijn om dat te doen én te gebruiken. Zodra men verder is kan men er ook al geen gebruik van maken.