Vraag

waarom huidige klanten geen korting of welkomst kado krijgen

  • 9 December 2020
  • 4 reacties
  • 303 keer bekeken

Beste, 

ik vind het toch vreemd dat ik als ruim 10 jaar vaste klant nooit geen bonus of welkom kado krijg!

En als nieuwe klant ontvang je allerlei voordelen ik beloon zelf vaak mijn vaste klanten 

ik heb 4 mobiele nummers en op 2 adressen internet enz dan verwacht ik ook wel eens wat of moet ik alles opzeggen en ergens anders kijken.

 

mvg Erwin Snellen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Erwinfast , als je bereid bent dan ook het dubbele abo geld te betalen als KPN al haar ‘vaste’ en 'trouwe’ klanten met cadeaus gaat verwennen, want dat kost een smak geld en ik heb geen zin om aan jouw cadeau mee te betalen.

Bij de bakker en de slager om de hoek ben je een ‘trouwe’ klant, zodat je wel eens een krentenbolletje of een plakje worst krijgt, maar bij de multinationals ben je slechts een klantnummer tegenwoordig.

 

Reputatie 7
Badge +24

Een krentenbolletje of plakje worst krijg je bij KPN ook wel hoor. Zo vorige week bijvoorbeeld een zenderpakket gratis voor 3 maanden. Vant voorjaar was er een actie met film1.

Maar ik ben bang dat da niet genoeg is. @Erwinfast wilt 3 maanden brood gratis. Nee, dat doet de bakker niet.

@JanD 

ik betaal ook het dubbele vandaar dat ik reageer ja dat brood mag he zelf houden en de kado’s 

Badge +19

Kpn is de enige provider die je helpt om overal perfect wifi te hebben. Je krijgt bij een wifisnelheid lager dan 20 Mbit/s  2 experia wifi'sl Hoe fijn is dat? Ze moeten bekabeld aangesloten worden aan de experiabox. Beter kan je het niet hebben.