Beantwoord

Waarom is glasvezel nog niet geïnstalleerd?

  • 14 April 2021
  • 7 reacties
  • 67 keer bekeken

Vraag: waarom is het glasvezel nog niet geïnstalleerd,het draad houd op 20cm boven de straat???

 

*admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door HansaanZet 14 April 2021, 15:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

@Hein Hooiveld  En de rest in uw straat, steekt het daar ook nog boven het maaiveld uit ? Zo ja, dan komt er binnenkort een bericht uw kant op dat de glasvezelkabel in uw woning kan worden  afgemonteerd en kunt u daar online toestemming voor geven.Hoogstwaarschijnlijk wordt deze dan in de meterkast gemonteerd. U plaatst dit bericht op het forum van KPN de provider, dus ik neem aan dat de glasvezel ook door KPN NetwerkNL wordt aangelegd op uw adres ? Dit zijn echter 2 verschillende bedrijven al doet de naam KPN anders vermoeden. Bij opvragen status van de glasvezel kunt u kijken op Welkom bij KPN NetwerkNL | Home. wat ik vreemd vind is dat u schijnbaar geen berichtgeving over glasvezel heeft ontvangen van KPN NetwerkNL ?

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Hein Hooiveld, leuk dat je actief bent op het forum!

Is jouw vraag met de reactie van @HansaanZet beantwoord? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag van je! :blush:

Reputatie 7
Badge +10

@Hein Hooiveld Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

KPN zegt sluiten je je installatie aan maar de glasvezel is niet eens binnen in de meterkast??

*admin: verplaatst naar je eigen topic

Reputatie 7
Badge +24

Ligt de kabel buiten bij de voordeur? 

*admin: meeverplaatst

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Hein Hooiveld 
Even bellen met 0800 0402 en zij zorgen dat er een monteur komt om die kabel naar binnen te brengen en aan te sluiten.


*admin: meeverplaatst

@Hein Hooiveld  U heeft in een topic van 5 dagen geleden deze vraag ook al gesteld. U bent toen verwezen naar KPN NetwerkNL hiervoor. Heeft u daar al contact mee gezocht ?

@Hein Hooiveld  En de rest in uw straat, steekt het daar ook nog boven het maaiveld uit ? Zo ja, dan komt er binnenkort een bericht uw kant op dat de glasvezelkabel in uw woning kan worden  afgemonteerd en kunt u daar online toestemming voor geven.Hoogstwaarschijnlijk wordt deze dan in de meterkast gemonteerd. U plaatst dit bericht op het forum van KPN de provider, dus ik neem aan dat de glasvezel ook door KPN NetwerkNL wordt aangelegd op uw adres ? Dit zijn echter 2 verschillende bedrijven al doet de naam KPN anders vermoeden. Bij opvragen status van de glasvezel kunt u kijken op Welkom bij KPN NetwerkNL | Home. wat ik vreemd vind is dat u schijnbaar geen berichtgeving over glasvezel heeft ontvangen van KPN NetwerkNL ?

 


*admin: meeverplaatst