Beantwoord

Waarom is mijn maandbedrag elke maand anders sinds overgang van Telfort?

  • 28 March 2021
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Voorheen zaten wij bij Telfort maar dat is nu opgegaan in KPN en zijn gewoon 1 op 1 overgegaan.

Wij betaalde bij Telfort iedere maand hetzelfde bedrag maar bij KPN is het bedrag iedere maand verschillend, hoe is dit mogelijk?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 29 March 2021, 21:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Peter157, dat is wel merkwaardig.

Heb je ook op de specificatie gekeken? Daar staat iedere maand op hoe de factuur opgebouwd is.
Anders kijk ik graag even mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je het antwoord hebt gevonden. Anders hoor ik het graag!