Beantwoord

Waarom moet ik voor alleen internet 71 euro betalen?

  • 19 February 2023
  • 1 reactie
  • 122 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Beste, 

Ik ben nu al jaren klant van KPN. Nu is het zo dat de kosten voor mijn abonnement echt de pan uit rijzen. 
Ik betaal nu 71,- per maand voor snel internet en tv. Op het moment dat ik mijn abonnement wil aanpassen naar snel internet only, geven jullie aan dat dit mij 0 euro gaat schelen. Dit betekend dus dat ik als loyale klant 71,- voor internet betaal? Terwijl iemand die een nieuw abonnement bij jullie afsluit, 42,50 kwijt is. Kan iemand mij vertellen hoe ik gebruik kan maken van deze prijs en niet de 71,- die ik nu betaal. Ik zie me anders genoodzaakt om over te stappen ondanks het feit dat ik altijd tevreden ben geweest met de service die ik heb ontvangen. 

icon

Beste antwoord door Nick83 19 February 2023, 14:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Maandag even bellen naar KPN op 0800-0402. U kunt mogelijk nog niet de nieuwste abonnementsvorm in MijnKPN kiezen.