Vraag

Waarom moet ik wifiversterkers bestellen bij het vervangen van mijn oude experiabox V8 (behoort in een museum)

  • 21 October 2021
  • 5 reacties
  • 24 keer bekeken

Mijn wifi thuis (2 verdiep.) wordt steeds slechter. 

De kpn Wi-Fi check gedaan en uitslag is: .."..je modem is oud, die behoort in een museum.."..

KPN Oplossing suggestie :

Nieuwe modem (gratis)

+

2 versterkers (€59)

Warom krijg ik niet de kans om alleen het "museum" modem te laten vervangen?

Grt 

Maria2016

 

*admin: afgesplitst


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Waarschijnlijk heb je nu de v8. Die wordt sinds kort vervangen. Het is verstandig om de super wifi's er meteen bij te nemen.  Anno 2021 is het zo goed als onmogelijk om zonder Wi-Fi versterkers te werken omdat er gewoon teveel Wi-Fi signalen zijn. Dus vroeg of laat moet je er toch aan geloven. De prijs die nu gevraagd wordt is zeer concurrerend.  Dus ik zeg doen!😉

Hallo @Maria2016 die versterkers kun je binnen 14 dagen in originele verpakking weer retour zenden.

Als je ze niet nodig hebt de verpakking niet eens open maken, gewoon meteen retour.

 

@JanD ,

M.a.w., als ik ze retourneert,  komt het niet in r€k€ning ?

Heb je zelf hier ervaring mee?

 

Reputatie 7
Badge +24

@JanD ,

M.a.w., als ik ze retourneert,  komt het niet in r€k€ning ?

Heb je zelf hier ervaring mee?

Mogenlijk moet je ze wel eerst betalen, maar dan krijg je het een maand later weer gecrediteerd. Wel eerst even bellen voordat je ze terug stuurt.

Hoi @Maria2016 ,

Als je tijdens de wifi manager 60m2 en 1 verdieping aanklikt word hij gewoon vervangen!(tenminste als het goed is:))