Beantwoord

Waarom worden prijzen verhoogd zonder vooraankondiging?

  • 28 July 2021
  • 9 reacties
  • 176 keer bekeken

Waarom worden prijzen verhoogd zonder vooraankondiging??

icon

Beste antwoord door Hanna_ 28 July 2021, 15:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @SB88 als het goed is heb je daar in mei bericht van gekregen via mail of brief.

Zie dit topic voor meer informatie:

 

Dank @RBxx, maar geen brief noch e-mail over ontvangen en de prijsstijging is €3,25 wat ongerekend bijna 10% is (op alleen al Thuis Internet). Wat een belachelijke prijsstijging en al helemaal zonder vooraankondiging. 

Dank @RBxx, maar geen brief noch e-mail over ontvangen en de prijsstijging is €3,25 wat ongerekend bijna 10% is (op alleen al Thuis Internet). Wat een belachelijke prijsstijging en al helemaal zonder vooraankondiging. 

Vul even als je aangelogd bent je profiel in https://forum.kpn.com/settings/profile (KPN stelt dat het zo is beveiligd dat alleen jij en moderators dit kunnen inzien). 

Dan kan een moderator het voor je uitzoeken. 10% is waarschijnlijk veel te veel. Misschien een oude fout die hersteld is of zo, maar daar moeten ze voorzover als ik weet je dan wel vooraf van in kennis stellen en je de mogelijkheid geven om per direct op te zeggen. 

@SB88 kijk eens in je spam map of daar de mail van kpn bij is.

Reputatie 7
Badge +24

Dank @RBxx, maar geen brief noch e-mail over ontvangen en de prijsstijging is €3,25 wat ongerekend bijna 10% is (op alleen al Thuis Internet). Wat een belachelijke prijsstijging en al helemaal zonder vooraankondiging. 

Ontvangt u wel de facturen per mail?

@SB88 kijk eens in je spam map of daar de mail van kpn bij is.

Nee komt niet voor in de spam. Facturen komen netjes in de postvak IN

Dank @RBxx, maar geen brief noch e-mail over ontvangen en de prijsstijging is €3,25 wat ongerekend bijna 10% is (op alleen al Thuis Internet). Wat een belachelijke prijsstijging en al helemaal zonder vooraankondiging. 

Ontvangt u wel de facturen per mail?

Yes, die krijg ik wel gewoon netjes binnen

Reputatie 7
Badge +21

Dank @RBxx, maar geen brief noch e-mail over ontvangen en de prijsstijging is €3,25 wat ongerekend bijna 10% is (op alleen al Thuis Internet). Wat een belachelijke prijsstijging en al helemaal zonder vooraankondiging. 

Hoi @SB88 het gebruikelijke percentage was 2,9% en dan is 10% erg veel. Houd wel rekening met de berekening over de ‘kale’ abonnementsprijs, eventuele kortingen vallen erbuiten. Maar dan nog zie ik geen verklaring. Wacht hier op de reactie van een KPN moderator of bel anders via 0800-0402 (gratis) met KPN klantenservice.

Reputatie 7
Badge +13

Dank @RBxx, maar geen brief noch e-mail over ontvangen en de prijsstijging is €3,25 wat ongerekend bijna 10% is (op alleen al Thuis Internet). Wat een belachelijke prijsstijging en al helemaal zonder vooraankondiging. 

Hoi @SB88 het gebruikelijke percentage was 2,9% en dan is 10% erg veel. Houd wel rekening met de berekening over de ‘kale’ abonnementsprijs, eventuele kortingen vallen erbuiten. Maar dan nog zie ik geen verklaring. Wacht hier op de reactie van een KPN moderator of bel anders via 0800-0402 (gratis) met KPN klantenservice.

Hoi @SB88, welkom.

Wat raar en bovenal vervelend dat jij geen brief hebt ontvangen, mijn excuses daarvoor. De brieven zijn ruim voor 1 juli verzonden en ook jij had een brief in jouw brievenbus moeten hebben. Ik raad je aan, zoals @RBxx al aan heeft gegeven om even met mijn collega's van de telefonische klantenservice te bellen. Op het forum lossen we namelijk openbaar met elkaar problemen op, en privé en klant specifieke kwesties zoals factuurvragen kan je beter met een collega één op één bespreken. Mijn collega's kunnen jouw facturen inzien en jouw uitleggen waar de prijs stijging op gebaseerd is. 

Dan kan een moderator het voor je uitzoeken. 10% is waarschijnlijk veel te veel. Misschien een oude fout die hersteld is of zo, maar daar moeten ze voorzover als ik weet je dan wel vooraf van in kennis stellen en je de mogelijkheid geven om per direct op te zeggen. 

Beste @CorL, 10% is best veel, dat klopt. Echter is de prijsstijging voor iedere klant uniek, er zijn oude abonnementen waarbij de prijsstijging naar verhouding hoger ligt. Of dit een fout is durf ik nu dus niks over te zeggen. Ook kan opzeggen nooit via het forum of een moderator. Dit kan enkel via telefonisch contact.Â