Beantwoord

Wachten op internetaansluiting, glasvezel verbinding nog niet naar binnen gebracht

  • 23 April 2024
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Ik heb ongeveer 13 maanden geleden een internet abonnement afgesloten bij kpn, maar dit is nog steeds niet aangesloten. Ze moeten via kpn netwerk de glasvezel naar binnen brengen. De hele straat heeft de glasvezel al binnen liggen, behalve ik… Ik heb al een aantal keren gebeld, maar ik krijg steeds hetzelfde antwoordt: We wachten nog op de onderaannemer. Iemand een idee hoe lang dit nog gaat duren?  

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 25 April 2024, 12:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Ik snap heel goed dat je graag aangesloten wilt worden op glasvezel, @LarsRobben! Ik wou dat ik je kon zeggen wanneer ook jij van glasvezel kunt genieten. Maar dit ligt aan de netwerkbeheerder en de onderaannemers. Voor vragen met betrekking tot de aanleg van glasvezel kan je contact opnemen via 0880 06 37 44.

Reageer