Beantwoord

Wachten op klantenservice aansluiten glasvezel

  • 30 July 2020
  • 10 reacties
  • 116 keer bekeken

Goedemorgen, 

 

mijn abonnement glasvezel internet zou op 21 juli jl. in gaan. Tot op heden heb ik nog steeds geen internet. Ik heb op 16, 17, 22, 27, 29 juli contact gezocht met betrekking tot de status van mijn aansluiting, en ik krijg steeds het zelfde te horen: “we maken een bon/ticket voor u aan en u wordt binnen twee werkdagen teruggebeld”. Dat vervolgens herhaaldelijk niet gebeurt en vervolgens ook niks van wordt teruggevonden als ik er naar verwijs als ik maar weer zelf contact opneem met de klantenservice. Nu ligt er sinds gisteren weer een bon. Dat is ook echt het enige wat gedaan kan worden aan de telefoon. Dus nu is het weer wachten tot die bon weer wordt afgewezen(?) of wat dan ook zodat ik overmorgen zelf er weer achter aan kan bellen... 

 

Ik bezit over de juiste aansluitingen en modem KPN box 12. Ik kan het wachtwoord en gebruikersnaam invoeren en mijn verbinding zien op mijn telefoon et , alles staat gereed. Ik heb de KPN apps, KPN ID, een forumaccount en nog steeds geen werkende verbinding. Ik baal ervan ! 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 1 August 2020, 17:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Oei @Regenbooguni, dit loopt alles behalve soepel, ik snap heel erg goed dat je nogal baalt van de situatie :confused:

Aangezien je hier al zo vaak contact over hebt gehad en niet echt wat opschiet met het aanmaken van een ticket, probeer ik het even over een andere boeg te gooien en via een omweg meer te weten te komen. Je hoort van mij zodra ik nieuws heb!

Reputatie 7
Badge +20

Hier een klein beetje nieuws: We wachten nu op gereed melding vanuit KPN NetwerkNL (de partij die glasvezel aanlegt) en naar verwachting is dat morgen. Waarom het een poosje duurt voordat die gereedmelding er is, dat kunnen en mogen wij helaas niet inzien, ik kan je daar dus niet meer over vertellen. Ik hoop van harte dat de gereedmelding er inderdaad komt morgen, zodat het signaal geleverd gaat worden!

Ik hoop het... Ik heb gisteren met netwerk NL 088-0063744 ook gebeld (dat is het toch?) en zij gaven aan dat ze de goedkeuring al per 24 juli hadden doorgezet…

Ik heb gisteren contact gehad met de back Office van KPN, de glasvezelverbinding in mijn wijk is nog niet in orde? Ik hoor volgende week de stand van zaken

Hier een klein beetje nieuws: We wachten nu op gereed melding vanuit KPN NetwerkNL (de partij die glasvezel aanlegt) en naar verwachting is dat morgen. Waarom het een poosje duurt voordat die gereedmelding er is, dat kunnen en mogen wij helaas niet inzien, ik kan je daar dus niet meer over vertellen. Ik hoop van harte dat de gereedmelding er inderdaad komt morgen, zodat het signaal geleverd gaat worden!

 

, dus het is nog niet zeker wanneer het in orde is. Kan ik niet gewoon tijdelijk “gewoon” internet krijgen dus geen glasvezel? Ik blijf maar wachten... 

Reputatie 7
Badge +20

Ik hoop het... Ik heb gisteren met netwerk NL 088-0063744 ook gebeld (dat is het toch?) en zij gaven aan dat ze de goedkeuring al per 24 juli hadden doorgezet…

:thinking: Dan gaat er iets niet lekker in de onderlinge communicatie. Ik heb nog weer een andere partij aangesproken, vanuit daar gaan ze dit verder onderzoeken. Zodra we hier meer over weten, hoor je weer van ons!

Ik heb gisteren contact gehad met de back Office van KPN, de glasvezelverbinding in mijn wijk is nog niet in orde? Ik hoor volgende week de stand van zaken, dus het is nog niet zeker wanneer het in orde is. Kan ik niet gewoon tijdelijk “gewoon” internet krijgen dus geen glasvezel? Ik blijf maar wachten... 

Dit vraag ik ook voor je na!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Regenbooguni, ik heb als reactie ontvangen, dat jouw situatie nu in behandeling is bij een specifieke afdeling en dat je een sms hebt ontvangen met het rechtstreekse telefoonnummer van die afdeling. Heb je die ook daadwerkelijk ontvangen? Zo ja, dan lijkt het me het handigst dat je daar maandag naar toe belt, je komt dan direct bij de juiste partij uit!

Ja, zinvol was het niet hoor zo’n speciale afdeling maar die sturen me ook alleen maar door naar Netwerk NL. Die wijzen weer naar de aannemer. Die belt deze week misschien nog terug. Ik word gewoon hele tijd tussen die verschillende partijen van het kastje naar de muur gestuurd. 

Netwerk NL zegt nou weer dat het een administratieve fout is van de aannemer. Verder heb ik al verschillende dingen gehoord. Op 25 juli gereedgemeld. Op 31 juli gereedgemeld. Storingen. Uw wijk is nog niet klaar. U heeft morgen of overmorgen heb ik ook al weer vaak genoeg gehoord. U word teruggebeld. Er wordt een ticket aangemaakt… ik zit al twee weken te wachten. 

Reputatie 7
Badge +19

@Regenbooguni Maja is vrij, daarom reageer ik in jouw topic. Wat rot dat je van de een naar de ander wordt doorverwezen, ondanks de melding die Maja voor je aangemaakt had. Hoe staat het er nu voor, heb je al meer gehoord van NetwerkNL? Heb je de sms met de rechtstreekse ingang bij de specialisten gekregen? Anders raad ik je toch aan om hen weer te contacten, zodat ze kunnen kijken hoe ze hierbij kunnen helpen. 

Ik heb niks gehad aan specialisten... ze hebben mij gewoon doorverbonden met netwerknl en dat was het. En daar word ik nog niks wijzer van. Voortaan bel ik elke dag maar voor de stand van zaken. Te gek voor woorden. 

Ik zit inmiddels al 15 dagen te wachten op internet! Ik zou vanaf 21-7 internet hebben. Ik begin echt spijt te krijgen van mijn keuze voor KPN. 

Reputatie 7
Badge +19

@Regenbooguni Dat is niet de bedoeling. Ik kan het helaas niet zelf voor je oplossen, maar ik kijk wat ik kan doen. Ik heb een seintje gegeven aan de specialisten en gevraagd om meer informatie, en wat de mogelijkheden zijn. Zo gauw ik iets hoor, hoor je van me.