Vraag

Wachten op telefoontje voor het inplannen glasvezel, ik wacht al twee weken.

  • 11 July 2022
  • 6 reacties
  • 58 keer bekeken

ik wacht nog steeds op een afspraak zit al 2 weken in mn nieuwe woning en nog steeds geen internet


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @madnaaz ,

Tijd om zelf in actie te komen! Wachten heeft geen zin.

Bel morgen vanaf 8.00 naar 0800-0402 en maak daar dan direct een afspraak.   

gebeld en nu wordt er gezegd glasvezel wordt pas in  december- januarie geplaatst terwijl het niet klopt er is al glasvezel in de hele flat en dit staat al klaar in de meterkast ,kan er iemand helpen om dit uit te zoeken

 

Hallo @madnaaz , kijk via www.kpnnetwerk.nl wat de status is van jouw aansluiting, als daar staat dat deze opgeleverd is en je een provider kunt kiezen, kun je bij KPN de provider om aansluiting vragen, anders moet je nog even geduld hebben.

 

op de website kpnnetwerk staat dat het opgeleverd is,

maar via de kpn website zelf staat er weer wat anders 

Hallo @madnaaz wat staat er dan op de website van KPN, de provider en waar staat dat dan, kun je een screenshot plaatsen?

Als bij KPNNetwerk staat dat de lijn is opgeleverd, moet KPN, de provider je kunnen aansluiten.

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @madnaaz, welkom! Als mijn collega's aangeven dat het pas per december komt, is dat waarschijnlijk ook het geval? Heb je nu wel een koperverbinding of helemaal geen internet? En heb je, zoals JanD aangeeft, al eens op onze website gekeken wat daar staat? Als je je forumprofiel aanvult met je adres en klantnummer, dan kunnen we met je meekijken.