Beantwoord

Wachtwoord Experia Box vergeten

  • 18 March 2020
  • 7 reacties
  • 271 keer bekeken

Ik wil inloggen op de expriaboxy, maar weet het WW niet meer.

Hoe kan ik dit opvragen/ resetten?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 20 March 2020, 09:47

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo @experiabox inloggen , dan moet je de modem een fabrieksreset geven, dan kun je er weer bij met de standaard inlogmethodes.

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @experiabox inloggen , welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je het wachtwoord niet meer weet, dien je inderdaad de Experia Box te resetten.. Dat is de enige manier eigenlijk. Daarna kan je de servicetool gebruiken of handmatig inloggen, en doe je weer alsof je de 1e keer inlogt.  Admin wordt ingevuld en wachtwoord leeg laten. Behalve bij de Experia Box V10A, dan staat het standaard wachtwoord op de sticker op de Experia Box!

Wil je laten weten of het je gelukt is? :blush:

Reputatie 7
Badge +21

@experiabox inloggen, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je inmiddels hebt kunnen inloggen op je Experia Box?

ik heb inderdaad een Experia Box V10A, en daar staat de code op

bedankt

ik heb een ZTE experia Boxv10 waar kan ik mijn wachtwoord vinden 

vr gr ce

*Admin: e-mailadres verwijderd. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Bisschop 

Bij de Experia Box v10 laat je het wachtwoordveld de eerste keer leeg. Dan krijg je vanzelf de vraag om een eigen wachtwoord in te voeren. Dat is dan in het vervolg de toegangssleutel tot de webinterface.

Haal je e-mailadres aub snel weg. Dit is een openbaar forum, iedereen kan dit zien.

Reageer