Beantwoord

Wachtwoord inloggen Experia Box V10

  • 8 januari 2019
  • 3 reacties
  • 108375 keer bekeken

Vandaag de Experia 10 aangesloten maar na invullen 192.168.2.254 staat er al admin
wachtwoord staat achterop niet op het groene uitschuifkaartje bij dit modem wel achterop de router.
De melding? Verkeerd wachtwoord na 5 pogingen bla bla.
Ik heb dit al wat malen meegemaakt bij vrienden en kennissen. Verplicht KPN bellen want met forums en zoeken kom je niet verder. Eerst nog een reste. Helpt niet. Bug bug.
O ja blanco ook niet en toen kon ik 3750 min. wachten.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 9 januari 2019, 11:06

Goedemorgen CCV, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik heb je reactie even verplaatst, omdat het topic waarin je reageerde over de Experia Box V10A gaat, en al enige tijd geleden is gestart. Ik help je graag verder in je eigen topic! In jouw geval gaat het om de Experia Box V10. Bij de V10 staat het wachtwoord niet achter, en moet je het de eerste keer leeglaten. Het kan zijn, omdat je het meerdere keren na elkaar geprobeerd hebt, dat het even geblokkeerd is geweest en je hierdoor lang moest wachten. In principe moet de volgende volgorde werken:
  1. Start een browser zoals Internet Explorer en ga naar http://192.168.2.254
  2. De gebruikersnaam is al ingevuld (ADMIN of KPN) Deze kun je niet veranderen
  3. Open je de webinterface voor de eerste keer laat dan het wachtwoord veld leeg, er moet nu een nieuw wachtwoord aangemaakt worden. (LET OP: V10A modem heeft een ADMIN wachtwoord achterop staan. Op de sticker die achter het kaartje met wifi gegevens zit)
  4. Heb je al eerder ingelogd en een wachtwoord gekozen vul dan dit wachtwoord in.
Weet je het wachtwoord niet meer? Dan moet je de Experia Box terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Met deze servicetool log je trouwens ook in (wijzigen wachtwoord en netwerknaam, maar dat maakt verder niet uit het gaat om het inloggen).

Wil je laten weten of je er alsnog bent uitgekomen? Zo niet, dan gaan we verder zoeken voor je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen CCV, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik heb je reactie even verplaatst, omdat het topic waarin je reageerde over de Experia Box V10A gaat, en al enige tijd geleden is gestart. Ik help je graag verder in je eigen topic! In jouw geval gaat het om de Experia Box V10. Bij de V10 staat het wachtwoord niet achter, en moet je het de eerste keer leeglaten. Het kan zijn, omdat je het meerdere keren na elkaar geprobeerd hebt, dat het even geblokkeerd is geweest en je hierdoor lang moest wachten. In principe moet de volgende volgorde werken:
  1. Start een browser zoals Internet Explorer en ga naar http://192.168.2.254
  2. De gebruikersnaam is al ingevuld (ADMIN of KPN) Deze kun je niet veranderen
  3. Open je de webinterface voor de eerste keer laat dan het wachtwoord veld leeg, er moet nu een nieuw wachtwoord aangemaakt worden. (LET OP: V10A modem heeft een ADMIN wachtwoord achterop staan. Op de sticker die achter het kaartje met wifi gegevens zit)
  4. Heb je al eerder ingelogd en een wachtwoord gekozen vul dan dit wachtwoord in.
Weet je het wachtwoord niet meer? Dan moet je de Experia Box terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Met deze servicetool log je trouwens ook in (wijzigen wachtwoord en netwerknaam, maar dat maakt verder niet uit het gaat om het inloggen).

Wil je laten weten of je er alsnog bent uitgekomen? Zo niet, dan gaan we verder zoeken voor je!
Dank u wel voor alle support.
Late reactie na een weekje griep.
Het is gelukt door het Modem uit te schakelen en daarna met een paperclip
te resetten, toen kon ingelogd worden en direct een wachtwoord aan te maken.

Voltooid m.v.g. Wil. 😀
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te horen dat het gelukt is, en dat je gelukkig weer beter bent! 😌

Reageer