Beantwoord

Wan poort op mijn glasvezelkastje knippert oranje

  • 12 February 2024
  • 9 reacties
  • 218 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Sinds dit weekend knippert het lampje (oranje achtig) onderaan onze glasvezelkast. Gezien deze in de woonkamer hangt is het s' avonds vrij hinderlijk.

De klantenservice zegt dat het normaal is aangezien alles werkt, maar voorheen was dit lichtje stabiel.  Op de foto zie je de kleur, maar het lampje knippert dus de hele tijd. Kon geen filmpje plaatsen 😊

 

Wie heeft er een idee of een oplossing?

Groetjes!

 

icon

Beste antwoord door GeSp 13 February 2024, 00:28

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @CFB 

 

Dat die ledjes knipperen bij data overdracht (bijvoorbeeld als er iemand TV kijkt of aan het internetten is) is vrij normaal, het ligt er ook aan hoe dat geprogrammeerd is of het stabiel brand of knippert.
Misschien heeft je glasvezelmodem een update gehad waardoor dit veranderd is.

Als je er last van hebt zou je een klein stukje zwarte tape over dat lampje kunnen plakken.

Dank voor het antwoord!

Dus het kan geen kwaad ik heb namelijk hetzelfde probleem idd zeer irritant 

Reputatie 7
Badge +12

Dus het kan geen kwaad ik heb namelijk hetzelfde probleem idd zeer irritant 

Goedemorgen @Sjaackie en bedankt voor jouw bericht :)

Nee hoor, dat kan geen kwaad. En mocht het echt beginnen te irriteren dan kun je er altijd een stukje tape o.i.d. overheen plakken! 

Bedankt voor deze vraag, én antwoord. Bij mij gaat er dus ook een stukje tape over... Wat verschrikkelijk irritant, seg. Gisteren overgestapt op KPN vanwege een mooie deal, maar ik twijfelde al om het terug stop te zetten, enkel voor dat geflikker.

Reputatie 7
Badge +24

Bedankt voor deze vraag, én antwoord. Bij mij gaat er dus ook een stukje tape over... Wat verschrikkelijk irritant, seg. Gisteren overgestapt op KPN vanwege een mooie deal, maar ik twijfelde al om het terug stop te zetten, enkel voor dat geflikker.

Een glasvezelkastje hoort in de meterkast te zitten. Deur dicht, dan ziet u er niets van.

Bedankt voor deze vraag, én antwoord. Bij mij gaat er dus ook een stukje tape over... Wat verschrikkelijk irritant, seg. Gisteren overgestapt op KPN vanwege een mooie deal, maar ik twijfelde al om het terug stop te zetten, enkel voor dat geflikker.

Een glasvezelkastje hoort in de meterkast te zitten. Deur dicht, dan ziet u er niets van.

Dat is wel een boute bewering @Nick83 , er wordt ook veel aan de straatzijde in huiskamers gemonteerd, lees ik hier op het forum omdat het IS/RA-punt ooit ook oorspronkelijk in de huiskamer of de ruimte aan de straatzijde is geplaatst.

 

Reputatie 7
Badge +9

@N.N. @Nick83 Juist, bij me zijn alle aansluitingen (Ziggo, KPN koper, KPN glasvezel) in woonkamer gemonteerd. Om naar de meterkast te komen, moeten ze 5m kabel leggen, dus dat deden ze allemaal niet. 

Reputatie 7
Badge +24

@N.N. @Nick83 Juist, bij me zijn alle aansluitingen (Ziggo, KPN koper, KPN glasvezel) in woonkamer gemonteerd. Om naar de meterkast te komen, moeten ze 5m kabel leggen, dus dat deden ze allemaal niet. 

Zelf doen. Word een mooi rommeltje, al die aansluitingen in de woonkamer. En daar vandaan met een kabel naar boven toe?

Reageer