Beantwoord

Wanneer gaat jullie internetsnelheid op mijn adres omhoog?

  • 24 May 2019
  • 8 reacties
  • 392 keer bekeken

In januari ben ik overgestapt naar KPN en eigenlijk onder valse voorwendselen.
Ik kom van Ziggo waar ik de beschikking had over ruim 200/mbs en bij KPN zou ik exact dezelfde snelheid kunnen halen.
Dit alles blijkt niet waar en ik kom amper aan 30/mbs.
Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik overgestapt ben maar kan er momenteel weinig aan veranderen.
Mijn vraag is kan er niet meer en sneller data over de lijn?
Als ik nu iets download kan ik geen online tv kijken want die stopt er dan mee terwijl ik bij Ziggo kon downloaden met ruim 80/mbs en dan altijd gewoon tv kon kijken.
AUB kpn doe hier iets aan.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Roy Analbers 27 May 2019, 11:46

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Beste Roy Analbers,
Zou u eens op deze site willen controleren wat voor snelheid er op uw adres beschikbaar is.

Met vriendelijke groet,
Ice Minelandr
Dat antwoord heb ik idd vaker gekregen 44/mbs en ik heb tijdens het gesprek destijds met KPN hier helaas niets over gehoord en werd me beloofd dat de snelheid van ziggo ook haalbaar was bij KPN. Valse voorwendselen dus. Maar goed ik ben naïef geweest en erin getrapt en zo snel het kan zeg ik het weer op en ga terug naar Ziggo.

Bedankt voor je reactie.
Op zichzelf klopt de uitspraak over het haalbaar zijn wel, leverbaar waar het om gaat is heel iets anders, tijdens de gesprekken is niet om een postcode gevraagd en de feitelijke cijfers genoemd wat op de aansluiting leverbaar is?

In het kader van het verplicht melden van de snelheden die leverbaar zijn sinds 1 januari voor nieuwe klanten en voor bestaande per1 maart(bron) kan je inderdaad stellen dat er niet aan de regels is voldaan.

Je kan er wel iets aan veranderen je mag nog net opzeggen of overstappen gezien de prijsverhoging per 1 juni.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Roy Analbers, Ik lees dat @Ice minelandr en @Galdor68 je al voorzien hebben van een antwoord. Kun je hiermee uit de voeten? Het liefst zien we je niet vertrekken, maar wanneer wij je geen gewenste snelheid kunnen bieden begrijpen we de keuze. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat je het dan weten?
De snelheid is op momenten zo dramatisch dat er op de tv soms blokjes te zien zijn. Voor €90,- per maand mag je van een koninklijk bedrijf als KPN wel wat meer verwachten. Waarom kunnen jullie niet net zoals Ziggo via de kabel je diensten aanbieden? Nu gaat alles nog ouderwets via een telefoonlijntje aangezien ze bij de gemeente Arnhem geen glasvezel willen of kunnen leveren.
Reputatie 7
Badge +19
@Roy Analbers, Waarom we niet leveren via de kabel van Ziggo kan ik je niet concreet uitleggen. Op dit moment investeren we in het uitbreiden van ons glasvezelnetwerk. Hopelijk valt jouw adres daar in de toekomst ook onder.
@Marina_ Ik heb al contact gehad info@breedbandarnhem.nl maar dit zal er voorlopig niet van gaan komen. Dus zal ik helaas naar een andere oplossing moeten gaan kijken en ik vrees dat deze niet bij KPN ligt al werd me wel toegezegd door de sales van KPN dat ze dit konden leveren.
Reputatie 7
Badge +19
@Roy Analbers, Fijn dat je via info@breedbandarnhem duidelijkheid hebt gekregen. Hebben ze nog een reden gegeven? Hopelijk is er voor jou bij een andere provider meer mogelijk!

Reageer