Beantwoord

Wanneer glasvezel?

  • 21 July 2020
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Wij zitten inmiddels enorm lang te wachten op onze glasvezelaansluiting.

In week 29 zouden wij aangesloten worden, dat is verzet naar deze week, week 30. Echter na elke dag bellen nog steeds geen duidelijkheid of dit gaat gebeuren. Inmiddels verhuisd maar zitten we dus zonder internet en televisie wat het voor ons in deze tijd onmogelijk maakt om thuis te werken. Met geen man en macht komen we erachter wanneer de aansluiting plaats zal vinden waardoor onze werkzaamheden met het straatwerk stagneren en de kosten oplopen.

Iemand een idee hoe wij erachter kunnen komen wanneer we aangesloten zullen worden? 
Indien wij te weten zouden kunnen komen welke aannemer de verbinding zal komen zouden we die kunnen contacteren.

mvg,

Marion

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 21 July 2020, 20:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Marion, welkom op het forum. 

Wat naar dat je zolang moet wachten. Helaas hebben wij hier niets over te zeggen. Het snelste is om rechtstreeks contact op te nemen met KPN Netwerk NL, als je hier even naar beneden scrolt kun je alle manieren vinden om ze te bereiken. 

Ik kan ook kijken wat er bij ons bekend is mocht je een bestelling bij KPN hebben lopen, vul dan even je profiel in. Heb je ook al en noodpakket of exrta data van ons gekregen? (indien je bij on klant bent)

Ik hoor graag van je. 

Beste Alex,

Dat hebben wij gedaan. Helaas zonder resultaat. Ik heb naar beneden gescrold en kan helaas niet het informatie punt bij ons in de buurt vinden. Zou je kunnen aangeven waar dit punt zich bevindt ik de buurt van Deil?

 

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +24

Ik doelde niet zozeer op een informatiepunt (weet zelf ook niet waar ze staan), maar op de mogelijkheden helemaal onderaan de pagina om met ze in contact te komen. Telefonisch/mail/chat etc.

Hopelijk heb je daar iets aan.